Skip to main content

Marijn, vrienden gezocht tussen de 18 en 25 jaar (omgeving Mijdrecht)

• November 6, 2025
  • 5 reacties
  • 96 × bekeken

Marijn3105
Forum|alt.badge.img+2

hallo ik ben marijn en ik ben 20 jaar ik all jaaren geen nieuwe vrienden omdat ik all heel lang hier niet meer naar school ga en ik niet echt een band kan maaken met coleagas. ik ben een perszoon die in bijna alles mee ga ik vind het leuke om gewoon te chillen of te gamen biertje drinken in het weekend of te gaan sporten.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Eden
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • November 6, 2025

hoi Marijn!! 

Ik heb de titel van je topic een beetje aangepast zodat je makkelijker te vinden bent op de community!

welke games speel je met name?

Groetjes Eden

Marijn3105
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • November 6, 2025

hoi Marijn!! 

Ik heb de titel van je topic een beetje aangepast zodat je makkelijker te vinden bent op de community!

welke games speel je met name?

Groetjes Eden

Hey hey dank je well voor de hulp 

Il speel een groote variatie aan spellen. Op het moment will ik begginen aan warhammer 40k space marine 2 maar ik speel voorall verhaal spellen (god of war, cyberpunk2077, ghostrunner 1&2, titanfall2) ik speel ook roblox valorant en minecraft met vrienden online

Forum|alt.badge.img+3

Hey marijn alles goed. Ik kom uit Breda

Marijn3105
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • November 6, 2025

Heyyy leuk je te ontmoeten met mij gaat alles goed zit lekker in mijn bed tv te kijken en jij?

Forum|alt.badge.img+3

Heyyy leuk je te ontmoeten met mij gaat alles goed zit lekker in mijn bed tv te kijken en jij?

Mooizo