Skip to main content

Hee allemaal! Ik ben Luuke en ik ben 23 jaar. Vorige week heb ik mij hier aangemeld om nieuwe mensen te leren kennen en hopelijk leuke vriendschappen op te bouwen om gezellig mee te kletsen en leuke dingen mee te ondernemen! Zelf woon ik in Kranenburg, net over de grens bij Nijmegen.

 

Ik vind het leuk om te experimenteren in de keuken. Daarnaast vind ik het fijn om thuis te puzzelen en te schilderen op nummer en spelletjes te spelen, maar ik vind het nog leuker om er op uit te gaan.

 

Groetjes Luuke!

Hoi Luuke, mijn naam is Danique Lucker (jongen) en ben 22 jaar.  Ik zou ook graag wat meer sociale contacten willen hebben en zou het fijn vinden om iemand te vinden om over allerlei dingen te praten en leuke dingen te doen. Ik woon in de omgeving Arnhem en Nijmegen is voor mij dichtbij.

Zou het leuk vinden om een keer aftespreken laat maar weten wanner het jouw uitkomt,

Danique


Hoi Luuke,

Mijn naam is Jorn (24). Ik ben zelf op dit moment ook op zoek naar wat nieuwe vriendschappen in de omgeving. 
Mijn hobby’s zijn lekker op pad gaan, sporten en gamen.

als jij je ook in deze activiteiten kan vinden, stuur mij dan gerust een berichtje 🙂.

 

 


Hai! Mijn naam is Eva en kan me helemaal vinden in je beschrijving. Koken is gewoon leuk en de laatste tijd ben ik lekker veel aan het schrijven en tekenen met muziek en een kaarsje. Heerlijk vind ik dat 🙂 maar ga er graag meer op uit met mensen. Nieuwe contacten maken. Stuur maar een berichtje als dit je aanspreekt 😄


Hii Luuke, niels hier:)

Superleuke hobby's heb je! Koken is erg leuk en iets waarin ik zelf ook wel meer van wil leren. Eropuit gaan vind ik een van de leukste dingen om te doen. Je bent lekker buiten en je ziet van alles om je heen.( hence de reden dat ik busschauffeur ga worden😅)  en het is al helemaal leuk om te lezen dat je houdt van spelletjes. En spelletjes spelen is samen nou eenmaal leuker dan alleen.

Verder lees ik veel en speel ik spelletjes op de PC.

Stuur gerust een berichtje en wie weet tot snel! :))

 

 


Reageer