Skip to main content

Linda, 22, omgeving zwolle - Nieuwe vriendschappen gezocht

• March 8, 2026
  • 12 reacties
  • 203 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hey!

Ik zal me even voorstellen. 

Ik ben Linda, 22 en ik woon in de omgeving Zwolle.

Ik ben op zoek naar nieuwe, gezellige vriendschappen. Door mijn verhuizing heb ik weinig contacten in de buurt.

Hobby's van mij zijn lezen, creatief bezig zijn, er lekker op uit gaan, concerten bezoeken en gewoon van alles wat buiten de deur is. 

Ik zoek vrienden om dit samen mee te doen, of gewoon om gezellig te kletsen.

Laat het me weten als jij dit wil zijn! :)

12 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Hero
  • March 9, 2026

Heeeyy Linda,

Wat leuk dat je opzoek bent naar nieuwe gezellige vriendschappen 🤗 Ik kom zelf ook uit Overijssel dus misschien kunnen we elkaar beter leren kennen als jij daar ook voor openstaat? Laat maar weten je mag me gerust een privébericht sturen 😉

Groetjesssss

Forum|alt.badge.img+4
  • Supercharger
  • March 18, 2026

Hey Linda ik kom uit groningen, is een stukje uit de buurt😅

Welke boeken lees je en van watvoor muziek houdt je?

Ik lees zelf graag romans, wat veel op tiktok voorbij komt nu. De smut😝

En qua muziek hou ik van country. Vorig weekend in mijn eentje naar c2c geweest in rotterdam.

Stuur mij gerust een berichtje. Ohjaa ik ben 23 jaar

Groet,

Mandy

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • March 18, 2026

Hey! Leuk dat je mij bericht. Ik lees graag thrillers, fantasy en romance! En muziek hou ik veel van rock, metal, klassiek en nog veel meer, ben heel divers hahaha. Groningen is leuk! Ben er al een aantal keer geweest!

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • March 18, 2026

Ben naar hans Zimmer geweest laatst, zo divers is mn muzieksmaak ahhaa, was echt geweldig

Forum|alt.badge.img+4
  • Supercharger
  • March 18, 2026

Ben naar hans Zimmer geweest laatst, zo divers is mn muzieksmaak ahhaa, was echt geweldig

Hans Zimmer ken ik niet hahaha. Is er een boek waar je nu in bezig bent?

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • March 18, 2026

Hans Zimmer is de componist van veel filmmuziek, o.a pirates of the Caribbean. Ik lees momenteel rewitched. En jij?

Forum|alt.badge.img+4
  • Supercharger
  • March 21, 2026

Hans Zimmer is de componist van veel filmmuziek, o.a pirates of the Caribbean. Ik lees momenteel rewitched. En jij?

Ik lees regretting you en ik lees wrecked. Vaak ben ik 2 boeken tegelijk aan het lezen hahaha. De ene online en de ander paperback. En soms ook nog een luisterboek.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • March 21, 2026

Ooh wat goed! Ik krijg echt stress van de gedachte om meerdere boeken tegelijk te lezen, idk waarom hahaha 

Forum|alt.badge.img+4
  • Supercharger
  • March 21, 2026

Ooh wat goed! Ik krijg echt stress van de gedachte om meerdere boeken tegelijk te lezen, idk waarom hahaha 

Hahhaha dat heb ik vaak ook. Moeten wel echt 2 verschillende boeken zijn. Een heel ander verhaal anders houd ik het ook niet bij

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • March 21, 2026

Dat snap ik wel ja! Is jouw tbr ook zo groot?😂

Laurens21
Forum|alt.badge.img+2
  • March 25, 2026

Hey Linda, leuk dat je dit deelt. Ik ben Laurens, woon ook in de buurt van Zwolle en ben eigenlijk ook op zoek naar nieuwe mensen om dingen mee te ondernemen. Ik hou van sport, kickboksen, hardlopen, geschiedenis, terrasjes pakken, spelletjes en gewoon lekker lachen. Als het je leuk lijkt om eens wat te doen of gewoon te kletsen, laat maar weten.

Forum|alt.badge.img+4
  • Supercharger
  • March 29, 2026

Dat snap ik wel ja! Is jouw tbr ook zo groot?😂

Jaaa niet normaal. Ik heb in 2023 60 boeken gekocht ofzo. En ik heb er misschien 8 van gelezen. Ondertussen nieuwe boeken kopen😅

En weer andere lezen. Oeps