Skip to main content

Like-minded personen gezocht

  • 28 August 2022
  • 5 reacties
  • 281 × bekeken

Hi allemaal!

De laatste tijd zijn mijn vriendschappen verwaterd en ben ik omringd met mensen die mij geen wederkerig vriendschap bieden. Ik begin het leegte hiervan nu wel te voelen en ik merk dat ik behoefte heb aan ware vrienden.

 

Dingen waar ik van hou zijn de volgende: lezen, wandelen, schrijven, tekenen, F1 kijken, technologie en psychologie en vast nog meer wat ik op dit moment niet kan herinneren.

 

Woon jij in Amsterdam of in de omgeving en ben je tussen de 22 en 28 jaar, hit me up! Laten we een keer afspreken, misschien komt er wat moois uit!

 

See ya.

Hi Zara,

 

Leuk om te horen dat je nieuwe vriendschappen wil opbouwen. Het lijkt mij zeker leuk om een keertje ergens afspreken, kan voor mij part van alles zijn. . 


Hi Zara,

 

Wat leuk dat je uit Amsterdam komt. Ik kom zelf uit het midden van Noord-Holland. In welk gedeelte van Amsterdam woon je?

Waar wandel je graag?

Wat voor werk doe je? Of studeer je nog?


Hi Zara,

Ik woon ook in Amsterdam (Amsterdam West). Lijkt mij leuk om elkaar beter te leren kennen. Misschien eerst een pb uitwisselen met de mogelijkheden?

Kijk er naar uit!


Hoi zara, 

Ik heb exact dezelfde ervaring met geen wederkerige vreindschappen. Ik studeer in amsterdam dus ben er veel te vinden lijkt me super leuk om een keer afte spreken!

IK ben wel nog 21 jaar, als je het leuk lijkt hoor ik het graag


hoi @Zara Zara ik ben ook op zoek naar meer contacten en vrienden misschien kunnen we wel een keer afspreken groetjes sem