Skip to main content

Leuk groepje Zuidoost Brabant/Noord Limburg

  • 1 July 2024
  • 8 reacties
  • 228 × bekeken

Heey allemaal!, 

 

Ik ben Kim en 22 jaar oud, in deze omgeving ben ik op zoek naar een leuk groepje of 1 op 1 om leuke dingen mee te doen. Maar ook om steun van te krijgen in minder leuke situaties. 
Zelf ben ik niet vies van een drankje (of speciaalbiertje :))op zijn tijd en het bezoeken van nieuwe plekken. Zelf heb ik ook een Efteling abonnement dus daar ben ik ook regelmatig te vinden. Verder hou ik veel van muziek en gezelligheid of gewoon een avondje chillen.

Een pb sturen mag ook! :)

Met vriendelijke groetjes, Kim

 

!! Let op, dat dit geen officiële groepsapp is van Join Us. Alles wat er in deze groep gestuurd wordt is buiten Join Us om en wij zijn hiervoor niet aansprakelijk.

Dit is een initiatief van een lid.

8 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Heey, ik woon eigenlijk meer in het midden van Brabant. Tilburg. Ik weet niet of je daar open voor staat. Maar anders heb ik wel interesse 

Reputatie 5
Badge +8

Hallo Kim,

 

Ik heb even een disclaimer toegevoegd aan je topic en wens je veel succes met het zoeken naar nieuwe contacten. Ik kom zelf uit Midden Limburg als het je leuk lijkt om eens te chatten hoor ik het graag.

Reputatie 1
Badge +2

Hoi Kim,

Mijn naam is Jens, ben 17.5 jaar oud( bijna 18). Ik woon niet in noord Limburg, maar wel in zuid Limburg. Als dit geen probleem is zou ik graag beter willen leren kennen. 

Zullen we anders verder praten via socials.

Groetjes Jens

Badge +2

Hoi Jens, 

Verder praten mag altijd! :)

Badge +1

Hoi Kim,

Ik ben Richard, 23 jaar oud en woon in Eindhoven.

Lijkt me wel gezellig :) Toevallig heb ik laatst mijn Efteling abonnement na een lange tijd weer verlengd.

 

Mocht je verder willen kletsen en socials uit willen wisselen, stuur me even een privéberichtje.

Badge +2

.

 

Reputatie 1
Badge +2

altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen en nieuwe plekken te bezoeken :D

Badge +2

Ik woon bij Eindhoven en ben ook op zoek naar vaste contacten om af en toe wat te doen en/of een speciaalbiertje te drinken. Mijn vriendenkring is behoorlijk klein geworden door ziekte.

Reageer