Skip to main content

Hallo allemaal ik ben Remco

Ik lees in steeds meer topics en/of reacties dat er Jongens en meiden hier zijn met autisme. Dit is een fijne herkenning aangezien ik zelf ook autisme heb.

Nu had ik een idee. Ik zou een groepschat willen starten voor Jongens en meiden met autisme. Hierin kunnen we elkaar helpen met dingen, gezellig kletsen en misschien zelfs wel vriendschappen sluiten. Iedereen is welkom.

laat het mij weten en hopelijk kunnen we een leuke whatsapp groep maken! 

 

!! Let op, dat dit geen officiële groepsapp is van Join Us. Alles wat er in deze groep gestuurd wordt is buiten Join Us om en wij zijn hiervoor niet aansprakelijk.

Dit is een initiatief van een lid. 

Disclaimer toegevoegd. 

!! Let op, dat dit geen officiële groepsapp is van Join Us. Alles wat er in deze groep gestuurd wordt is buiten Join Us om en wij zijn hiervoor niet aansprakelijk.

Dit is een initiatief van een lid. 


Ik heb ook even de tags gewijzigd, sommige waren onrelevant :)


!! Let op, dat dit geen officiële groepsapp is van Join Us. Alles wat er in deze groep gestuurd wordt is buiten Join Us om en wij zijn hiervoor niet aansprakelijk.

Dit is een initiatief van een lid. 

Ik heb ook even de tags gewijzigd, sommige waren onrelevant :)

Top bedankt.. inderdaad ik was die vergeten weg te halen


Off-topic berichten verwijderd, blijf netjes tegen elkaar.

@Remco je bericht is een copy/paste van onderstaand topic. In het vervolg verwachten we dat je in je eigen woorden een oproep plaatst. Dit is niet netjes tegenover de schrijver van het originele topic.

 


Ik zou het leuk vinden om lid te worden. Heb zelf ook autisme


Reageer