Gezocht: vrienden 17-23 omgeving ijmond/ijmuiden

  • 4 February 2024
  • 6 reacties
  • 133 × bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Zijn er nog meer mensen in de omgeving ijmond/ijmuiden die willen praten meisjes/jongens maakt me niet uit

Leeftijd vanaf 17/23

Of als je gezellig wil praten mag het ook kan je altijd pb sturen 

Groetjes chrisje btw niet mn echte naam maar zit kern van waarheid in dus naam klopt niet echt met hoe ik echt heet dus voel vrij om aan te passen van wat nodig is


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hey @Chrisje2233!

Ik heb je topic even verplaatst naar aangeboden & gezocht en de titel aangepast. Zo is dit topic makkelijk vindbaar voor andere!

 

Zelf kom ik uit Venray (noord-limburg) dus totaal niet in de buurt 🤪

Wat zijn je hobbies en dagelijkse bezigheden?

Reputatie 4
Badge +4

Hey @Chrisje2233!

Ik heb je topic even verplaatst naar aangeboden & gezocht en de titel aangepast. Zo is dit topic makkelijk vindbaar voor andere!

 

Zelf kom ik uit Venray (noord-limburg) dus totaal niet in de buurt 🤪

Wat zijn je hobbies en dagelijkse bezigheden?

Ik werk als hovenier en ik speel games op de switch luister vaak muziek en heb vissen en een hond

Reputatie 7
Badge +7

Wat voor spellen speel je op de switch?

Reputatie 4
Badge +4

Wat voor spellen speel je op de switch?

Farm simulator gearclub minecraft pokemon 

Reputatie 3
Badge +5

Ik kom uit haarlem en ben 19. lijkt me gezellug🙂

Reputatie 1
Badge +2

Zijn er nog meer mensen in de omgeving ijmond/ijmuiden die willen praten meisjes/jongens maakt me niet uit

Leeftijd vanaf 17/23

Of als je gezellig wil praten mag het ook kan je altijd pb sturen 

Groetjes chrisje btw niet mn echte naam maar zit kern van waarheid in dus naam klopt niet echt met hoe ik echt heet dus voel vrij om aan te passen van wat nodig is

Ik kom zelf ook uit IJmuiden, ik heb je een privé bericht gestuurd. Ik ben ook 17.Â