Skip to main content

Gezocht: mannen voor een vriendschap (24 tot ongeveer 30 jaar)

  • 26 September 2023
  • 7 reacties
  • 415 × bekeken

Hallo allemaal,

 

Bij deze ben ik op zoek naar een vriendschap met een man tussen de 24 en 30 jaar ongeveer. (de titel klinkt misschien wat vreemd, maar ik wist niet hoe ik het anders bondig moest verwoorden haha)

Ik ben zelf een vrouw van 24 jaar en ik woon in Zuid-Holland met mijn vriend. Echter ben ik bereid om te reizen door heel Nederland zodat we ergens in het midden kunnen afspreken.

 

Mijn hobby's en interesses zijn: naar het theater gaan (vroeger ook zelf gespeeld),  zingen, natuur en dieren, reizen en psychologie/filosofie. Ook lees ik graag ( Scandinavische detectives, technothrillers, psychologische romans) en hou ik van puzzels. Verder maak ik graag boswandelingen en ontdek ik graag nieuwe plekken.

 

Dingen die ik bijvoorbeeld leuk vind om samen te  doen: naar het theater of museum gaan, natuurwandelingen maken, filmavonden, bordspelletjes, koken, fotograferen of muziek maken.

 

Ik vind het erg belangrijk om met iemand te kunnen lachen:)

 

Ik werk zelf momenteel in de jeugdzorg en doe een opleiding tot toegepast psycholoog.

Het zou leuk zijn als 1 of meer van bovenstaande dingen matchen!

 

Als iemand dit leuk lijkt, ontvang ik graag een prive bericht.

 

Fijne dag!

 

Groetjes Bloem

 

 

Heb je nog bepaalde voorstellingen waar je graag naartoe zou willen?


@Koen007  Ik ga vaak naar verschillende voorstellingen. Cabaret vind ik erg leuk ( Van der Laan en Woe, Micha Wertheim, Arjen lubach, Brigitte Kaandorp) Daar heb ik voor volgend jaar alleen al wel kaartjes voor en ook al iemand om mee te gaan. Verder vind ik musicals leuk. Laatst was ik bij Soldaat van oranje. Ook vind ik toneelstukken leuk en ik wil ook nog een keer graag naar dansvoorstellingen gaan. Ik sta eigenlijk open voor alles:)


Hee wat een mysterieuze naam. Ruik je ook als een bloem 🤣 grapje. Ik zie dat je van reizen houdt, waar ben je zo nu en dan geweest? En wat spreekt je je aan in de jeugdzorg?


@Koen007  En jij?

 

@Nasim Haha het is eigenlijk gewoon een nickname😆 Qua reizen ben ik in Zweden, Noorwegen, Engeland, Tsjechie, Frankrijk en België geweest. Maar ik vind reizen in eigen land ook erg leuk. Of gewoon reizen en op avontuur gaan en kijken waar je uit komt lijkt me ook leuk. En jij?

 

De jeugdzorg spreekt me aan omdat ik het leuk vind om met kinderen te werken en ze te helpen in een cruciale periode in hun leven en zo ook gezinnen te helpen. Wat doen jullie voor werk?


Ahhh wel een doorgewinterde reiziger dus. Nou Daarin kunnen we elkaar zeker vinden. Leuk om te horen dat je daar op je plek zit. Ik werk op een klantenservice bij Majorel en doe ernaast ook vrijwilligerswerk bij een reptielenopvang.  


@Nasim Klinkt ook gaaf zeg! ik stuur je een PB


😃 Heey ik heb al veel leuke berichten gehad:) Het topic is nog steeds open. Vrouwen mogen uiteraard ook reageren als je denkt he het matcht heel erg:)

fijne dag!


Reageer