Skip to main content

gezelligheid! uitgaan!

• 28 februari 2025
  • 7 reacties
  • 147 × bekeken

Juultje 18
Forum|alt.badge.img

Heyy! 

ik ben Juultje, ik ben 18 jaar!  En ik zou het super leuk vinden om leuke meiden te ontmoeten, die het leuk vinden om in een groeps app te zitten op Snapchat! Ik zou het leuk vinden om met ze alle uit te gaan of lekker bij iemand wat te drinken en te lachen tot dat we niet meer kunnen!! Het liefst uit de omgeving van Amsterdam/Amstelveen/Haarlem/Hoofddorp/niewvennep/

7 reacties

Affie
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 79 reacties
  • 28 februari 2025

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 1 maart 2025

Heyy Juultje, ik zag je berichtje en dat is precies wat ik ook zoek! Ik ben Liv, 18 jaar en woon in Amsterdam, ik zoek ook leuke meisjes als vriendinnen om mee lol te hebben en te lachen tot dat we niet meer kunnen! Snappen is iets minder mijn ding, maar via whatsapp zou ik ontzettend leuk vinden! 

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 7 reacties
  • 2 maart 2025

Hey wat is je snap

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 7 reacties
  • 2 maart 2025

Geef anders eerst je nummer en dan je telefoonnummer 

Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 4 maart 2025
Affie schreef:

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

Hii Juul, dit lijkt mij superleuk. Ik ben Mia, net 19 geworden en zoek ook echt precies zulke dingen om te doen met vriendinnen. Misschien even nummers uitwisselen of snap? 

Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 4 maart 2025
Juultje 18 schreef:

Heyy! 

ik ben Juultje, ik ben 18 jaar!  En ik zou het super leuk vinden om leuke meiden te ontmoeten, die het leuk vinden om in een groeps app te zitten op Snapchat! Ik zou het leuk vinden om met ze alle uit te gaan of lekker bij iemand wat te drinken en te lachen tot dat we niet meer kunnen!! Het liefst uit de omgeving van Amsterdam/Amstelveen/Haarlem/Hoofddorp/niewvennep/

Hii Juul, dit lijkt mij superleuk. Ik ben Mia, net 19 geworden en zoek ook echt precies zulke dingen om te doen met vriendinnen. Misschien even nummers uitwisselen of snap? 

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 7 reacties
  • 5 maart 2025

Hey mijn snap is juultje_vdleden

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen