Skip to main content

gezelligheid staat op nummer 1

• 29 mei 2024
  • 1 reactie
  • 77 × bekeken

Ey allemaal,

Erg nieuw voor mij allemaal dit, maar wie weet kan ik hier iemand vinden die in het zelfde schuitje zit als ik. Ik ben opzoek naar een leuk persoon (of clubje) waar ik lekker mee kan kletsen en af mee kan spreken om een drankje tedoen ,bios te pakken, wandelingetje maken, spelletjes kunnen gaan doen en noem maar op. Zelf woonachtig in het mooie Overijssel. Zin om even lekker te kletsen en of iets te gaan doen ? Stuur me zeker pb groetjes. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Roseceous
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 128 reacties
  • 29 mei 2024

Haay,

Gezellig dat je nieuwe mensen wilt ontmoeten, ik zet je topic in een andere categorie zodat mensen je beter kunnen vinden. 

Je kan misschien wat meer over je hobby's vertellen zodat mensen al kunnen zien of ze dezelfde interesses hebben als jij. 

Ik hoop dat je hier je plek kan vinden.

Je kan ook onze discord joinen! Hierin doen we hang outs, praten we dagelijks met elkaar, hierin kan je ook je muziek en foto's delen. Wees welkom!

We vinden het altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!

We organiseren evenementen in onze hang out’s, we spelen merendeel games, zoals fortnite, lego fortnite, skribbl.io, gartic phone ect. Maar je kan natuurlijk ook komen kletsen en mee luisteren wat de anderen te zeggen hebben. Hopelijk zien we je daar! 

Groetjes,

Rose Telma

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen