Hey iedereen! Ik denk ik stel mij even opnieuw voor want het is inmiddels al een tijdje geleden dat ik hier echt actief was.
Ik ben The Ineffable Bookworm (nickname) en ben momenteel een jongvolwassen meid van 27 jaar. Woon in Utrecht en omgeving en nog altijd thuis bij mijn ouders, want tja een huis komt nou eenmaal niet uit de lucht vallen tenzij je ontzettend veel geluk hebt maar goed. Daarnaast zal ik toch echt een vaste baan moeten vinden, die ik nog altijd niet gevonden heb ook omdat ik het opnieuw wil proberen met de opleiding tot Engels docent Tweedegraads via een omweg tot Leerkrachtondersteuner (MBO niveau 5).
Momenteel vervul ik de functie van Onderwijsassistent (MBO niveau 4) wat al heel wat voor mij is kijkend naar welke zware weg ik af heb moeten leggen. Helaas werk ik niet vast of in het onderwijs meer, zoals ik wil maar tijdelijk binnen de kinderopvang (BSO), voor 3 dagen. Desondanks heb ik wel een heel leuk team (helaas niet echt van mijn leeftijd), leuke BSO kinderen en doe ik ervaring op naast mijn al bestaande ervaring als onderwijsassistent.
Ik ben verzot op het lezen van boeken; vooral dark fantasy, Sci-Fi en dan in het Engels, Nederlands ook wel maar niet zoveel, graphic novels en manga zoals The Legend Of Zelda, Black Butler & recentelijk Disney Twisted Wonderland.
Verder hou ik van gamen, zowel op mijn Wii U, 3DS en Switch als op de gedeelde PS4 en mijn gaming PC: Baldur's Gate 3, The Witcher 3 Wild Hunt, The Legend Of Zelda, Epic Mickey, Epic Mickey 2 The Power Of Two en Octopath Traveler zijn een aantal van mijn favoriete games. Daar is Disney Twisted Wonderland (Engelse server) voor op de mobiel er ook een van die ik via de QooApp speel omdat het hier in Nederland een regio slot heeft en dus eigenlijk helemaal niet gespeeld kan worden, maar via die app dus wel.
Naast dit alles hou ik van volwassene cartoons/anime zoals Black Butler (anime), Howl's Moving Castle (anime film) , The Case Study Of Vanitas (anime), Delicious in Dungeon (anime), The Legend Of Vox Machine (cartoon serie voor volwassenen). Ik ben ook te porren voor (online) Dungeons & Dragons (al heb ik dit lang niet meer gespeeld), cosplay (ik maak dit alleen niet zelf, ik doe eraan, of ga eraan doen) en verzamel ik graag Funko's, Disney Twisted Wonderland fanmerch en een beetje officiële Disney Twisted Wonderland merch uit Japan.
Over cosplay gesproken; ik ga dit jaar voor het eerst cosplayen als Ruggie Bucchi, een Savanaklauw student uit de game Disney Twisted Wonderland gebaseerd op de drie hyena's uit Disney's ''De Leeuwenkoning''. Dit jaar zal voor mij dus ook mijn eerst Heroes Dutch Comic Con zomereditie 2025 zijn (preview night van 15:00-21:00) en ik hoop nog altijd dat mijn cosplay een beetje op tijd binnenkomt. Zou het leuk vinden als er iemand mee wil of mee kan!
Mocht je nou zoiets hebben van '’je voorstelstuk spreekt mij aan, ik vind het leuk om in contact te komen'’ schroom dan alsjeblieft niet om mijn een privébericht te sturen of hieronder te reageren met een berichtje.
Ik kom graag met mensen van een beetje mijn leeftijd in contact, daarnaast hoop ik dat er eventuele vriendschappen uit voortvloeien want dit mis ik nog steeds best wel naast het feit dat ik werk.