Skip to main content

eenzaam

• December 24, 2025
  • 9 reacties
  • 247 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Ik voel mij gewoon best een tijdje eenzaam. Ik ga zelf door een klote periode heen. Zit allemaal gewoon even niet mee. Ik had eerst wel vrienden, maar ik stak moeite in hun. Hun niet in mij😪. Ik wil deze weg kijken of ik nieuwe mensen kan leren kennen en gezellig te praten etc.

Ik stel mij even kort voor. Dan weten jullie ook wie ik ben😄.

Ik ben 22 jaar oud, ik woon in provincie Friesland, plaats Heerenveen. 

Ik vind het leuk om te gamen, maar ook om dingen buiten de deur te doen, zoals naar een pretpark of iets anders leuk. Gewoon een dagje weg. Ik vind alles wel leuk om te doen🤗.

Ik hoop dat er iemand is.

Stuur mij gerust een berichtje ik heb ook discord dat is:

nightknight20

Groet,  Michel Binnenmars.

9 reacties

FurryGamerzz.paprika
Forum|alt.badge.img+5

Ik heb je een discord verzoek gestuurd,  ik reageer met vertraging op dit moment.

Rebecca
  • Socializer
  • December 25, 2025

hoi Michel! wat naar om te horen, maar ook fijn om te horen dat je probeert een positieve uitweg te vinden! Wat voor games speel je zoal?

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • December 25, 2025

hoi Michel! wat naar om te horen, maar ook fijn om te horen dat je probeert een positieve uitweg te vinden! Wat voor games speel je zoal?

Hoi Rebecca.

Ja preciess.

Ja ik speel best veel games. Ik speel op mijn game pc. Fivem, Minecraft, Call of Duty, fortnite. En nog wel veel meer😆

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • December 25, 2025

Ik heb je een discord verzoek gestuurd,  ik reageer met vertraging op dit moment.

Leukk, ik heb je geaccepteerd 😁

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+6

Hoi Michel, wat vervelend om te lezen. Ik woon zelf niet echt in de buurt, maar hou zelf ook van gamen en pretparken. Stuur gerust een bericht als je dat leuk lijkt!

Rebecca
  • Socializer
  • December 28, 2025

Hoi Rebecca.

Ja preciess.

Ja ik speel best veel games. Ik speel op mijn game pc. Fivem, Minecraft, Call of Duty, fortnite. En nog wel veel meer😆

speel je toevallig ook nintendo games (voornamelijk mario/luigi?👀)

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • December 28, 2025

Hoi Rebecca.

Ja preciess.

speel je toevallig ook nintendo games (voornamelijk mario/luigi?👀)

Nee ik heb geen Nintendo helaas.

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • January 14, 2026

Hai! Woon niet in de buurt, maar zou best een keer willen gamen! :) 

Forum|alt.badge.img+2

Ha!

Woon niet in de buurt maar sta open voor MC of eventueel Fortnite (ben erg slecht, btw).