Skip to main content

Een leuke Discord groepchat voor jongeren uit Zuid Holland

• January 31, 2026
  • 2 reacties
  • 48 × bekeken

Julien
Forum|alt.badge.img+6

Hey allen! 😁

Ik ben Julien, 22 jaar en woonachtig in Zuid-Holland (Omgeving Rotterdam/Spijkenisse). Ik heb ontzettend veel zin om nieuwe mensen te leren kennen en mijn sociale cirkel uit te breiden.

Ik zoek leuke mensen van mijn leeftijd (18-25 jaar) in de regio om samen actieve en gezellige dingen te ondernemen. Mijn interesses zijn breed: van sporten en wandelen tot een pijltje gooien tijdens het darten of een goed biertje doen. Ik ben ook een groot liefhebber van bordspellen, ga graag naar de film en kan urenlang verdwijnen in een goed boek. Daarnaast vind ik het heerlijk om met het OV nieuwe plekken te ontdekken en op avontuur te gaan.

Of we nu samen op pad gaan, een diepgaand gesprek voeren of gewoon lekker ontspannen; voor mij staat een goede klik en een fijne basis voorop. Ik sta open voor een hechte vriendschap en als er toevallig iets meer uit ontstaat, is dat alleen maar mooi meegenomen.

Hoe ik het liefst afpreek:

Vanwege wat social anxiety gedij ik het beste in 1-op-1 contact. Het lijkt mij daarom tof om een klein Discord-groepje voor Zuid-Holland te starten, zodat we eerst online kunnen babbelen en vanuit daar rustig kunnen kijken of we in real life iets willen ondernemen.

Woon je in Zuid-Holland en spreken deze dingen je aan? Stuur me dan een berichtje, dan voeg ik je toe aan de Discord.💫

Mijn Discord is 0julien3

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

2 reacties

Mitchell2002
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • February 2, 2026

Ik kom uit zuidholland en het lijkt me leuk om mee te doen in de discord groep!!

Alleen door mijn opleiding en alle struggles kan ik niet fysiek afspreken voor de komende tijd

Maar de discord lijkt me heel leuk!

Tom_
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • February 3, 2026

Lijkt me leuk! Ik zal m'n Discord user naar je in een bericht sturen.