Een leuke Discord groepchat voor jongeren met autisme gezocht...

  • 5 December 2023
  • 22 reacties
  • 842 × bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoiii, mij lijkt het leuk om een kleine exclusieve Discord groepschat te beginnen, het liefste met meiden. Ik heb wel wat mannelijke vrienden gehad, maar vriendschap met vrouwen is toch anders. Als je autisme hebt, net als ik, is dat een plus. Ik heb namelijk het idee dat autisten onderling elkaar toch beter begrijpen. Ps. mensen zonder autisme zijn ook welkom hoor!

Ik heb het dan niet over een grote chat waar jan-en-alleman kan joinen. Ik wil het graag klein houden waar we echte connecties kunnen opbouwen . Dit kan gewoon via Discord DM’s of een server als we meer dan 10 mensen hebben. Maar naar mijn mening is 10 wel meer dan genoeg. 

Waarom Discord? Ik voel me niet comfortabel om mijn telefoonnummer te geven aan iemand van het internet, die ik niet ken. En ik gebruik Discord meer dan deze site. 

Als er nog meer (meiden) zijn die hier behoefte aan hebben, laat een reactie hier onder achter, stuur me een privé berichtje of voeg me gelijk toe aan Discord: starberrymoon is mijn username. 

Ps. Dit is een initiatief van mij. Dus wordt niet gemanaged door Join us. 
 

Vanwege alle enthousiaste reacties, zitten we nu helaas vol. 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

22 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi. Ik heb zeker interesse! Ik heb zelf autisme

Reputatie 5
Badge +6

Hooii Luna!

Heb ook autisme en lijkt me leuk, Ik hou ook niet van grote groep apps.
Volg ik alles ook niet zo snel. Ben zelf 29 dus snap wel als je het te oud vind en het niet wil,
maar laat ik aan jou over. Zal respecteren wat jij ook moge beslissen.

Geef mijn telefoon nummer ook echt niet zo snel weg, ook wel mindere ervaringen mee gehad.

met vriendelijke groet 😊,
Robert

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Robert trompettist, moet dit nog wel even bespreken met de andere meiden, aangezien je zelf geen vrouw bent en sommige dit wellicht vervelend kunnen vinden. 

Reputatie 3
Badge +4

Ik heb ook autisme en ik heb ook een whatsapp groep zou het ook leuk vinden om in jou Discord te komen.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Remco bedank voor je berichtje. Maar helaas heb ik besloten om de groep toch met alleen meiden te maken. 

Reputatie 3
Badge +4

Hoi @Remco bedank voor je berichtje. Maar helaas heb ik besloten om de groep toch met alleen meiden te maken. 

Ohh geeft niet hoor. 

Reputatie 4
Badge +9

Hey, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je het ervaart dat “autisten onder elkaar” elkaar beter begrijpen? Ik heb zelf een verleden dat ik mensen zocht die autisme ook hadden (net als mij), maar vaak konden ze mij niet begrijpen of had ik moeite met wat eigenschappen van hun, of komt het omdat ik een man ben haha

Reputatie 4
Badge +2

Hoi, ik ben Maaike, 23 jaar, en ik heb ook een vorm van autisme. Het lijkt me erg leuk om in de chatgroep te komen. 

Badge +2

Hoi! Ik ben Yente 22 en heb ook autisme, zou ik eventueel ook in de groep mogen? 

Reputatie 3
Badge +3

Hoiii, mij lijkt het leuk om een kleine exclusieve Discord groepschat te beginnen, het liefste met meiden. Ik heb wel wat mannelijke vrienden gehad, maar vriendschap met vrouwen is toch anders. Als je autisme hebt, net als ik, is dat een plus. Ik heb namelijk het idee dat autisten onderling elkaar toch beter begrijpen. Ps. mensen zonder autisme zijn ook welkom hoor!

Ik heb het dan niet over een grote chat waar jan-en-alleman kan joinen. Ik wil het graag klein houden waar we echte connecties kunnen opbouwen . Dit kan gewoon via Discord DM’s of een server als we meer dan 10 mensen hebben. Maar naar mijn mening is 10 wel meer dan genoeg. 

Waarom Discord? Ik voel me niet comfortabel om mijn telefoonnummer te geven aan iemand van het internet, die ik niet ken. En ik gebruik Discord meer dan deze site. 

Als er nog meer (meiden) zijn die hier behoefte aan hebben, laat een reactie hier onder achter, stuur me een privé berichtje of voeg me gelijk toe aan Discord: lunalyz is mijn username. 

Ps. Dit is een initiatief van mij. Dus wordt niet gemanaged door Join us. 

Ik heb ook autisme maar ben misschien te laat hiervoor, en natuurlijk geen meid dus is te begrijpen als het niet kan 

Reputatie 3
Badge +2

Hey,

Discord lijkt me interessant. Hoe oud ben je? (groepschat gaat hem denk ik niet worden want ben geen vrouw, maar jou op Discord is misschien een mogelijkheid)

Reputatie 3
Badge +3

Hey,

Discord lijkt me interessant. Hoe oud ben je? (groepschat gaat hem denk ik niet worden want ben geen vrouw, maar jou op Discord is misschien een mogelijkheid)

Hey ben je al lid van de join us discord zelf? Zoja heet ik Démon erop, zo niet dan is me discord: jugggxr

Reputatie 3
Badge +2

Ik zag die net staan, ga me zometeen aanmelden op de Join us Discord

Hey,

Discord lijkt me interessant. Hoe oud ben je? (groepschat gaat hem denk ik niet worden want ben geen vrouw, maar jou op Discord is misschien een mogelijkheid)

Hey ben je al lid van de join us discord zelf? Zoja heet ik Démon erop, zo niet dan is me discord: jugggxr

 

Reputatie 7
Badge +7

Hey,

Discord lijkt me interessant. Hoe oud ben je? (groepschat gaat hem denk ik niet worden want ben geen vrouw, maar jou op Discord is misschien een mogelijkheid)

Ik ben 20. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoiii, mij lijkt het leuk om een kleine exclusieve Discord groepschat te beginnen, het liefste met meiden. Ik heb wel wat mannelijke vrienden gehad, maar vriendschap met vrouwen is toch anders. Als je autisme hebt, net als ik, is dat een plus. Ik heb namelijk het idee dat autisten onderling elkaar toch beter begrijpen. Ps. mensen zonder autisme zijn ook welkom hoor!

Ik heb het dan niet over een grote chat waar jan-en-alleman kan joinen. Ik wil het graag klein houden waar we echte connecties kunnen opbouwen . Dit kan gewoon via Discord DM’s of een server als we meer dan 10 mensen hebben. Maar naar mijn mening is 10 wel meer dan genoeg. 

Waarom Discord? Ik voel me niet comfortabel om mijn telefoonnummer te geven aan iemand van het internet, die ik niet ken. En ik gebruik Discord meer dan deze site. 

Als er nog meer (meiden) zijn die hier behoefte aan hebben, laat een reactie hier onder achter, stuur me een privé berichtje of voeg me gelijk toe aan Discord: lunalyz is mijn username. 

Ps. Dit is een initiatief van mij. Dus wordt niet gemanaged door Join us. 

Ik heb ook autisme maar ben misschien te laat hiervoor, en natuurlijk geen meid dus is te begrijpen als het niet kan 

We hebben de groep op dit moment wel echt met alleen vrouwen helaas.

Reputatie 3
Badge +2

als je me prive op Discord wil mag dat. Ik ben daar in de groep te vinden.

Ik ben wel stuk ouder dan jij.

Reputatie 7
Badge +7

als je me prive op Discord wil mag dat. Ik ben daar in de groep te vinden.

Ik ben wel stuk ouder dan jij.

Oh dat maakt niet uit. Leeftijd is maar een nummer.

Reputatie 6
Badge +9

Hi, ik ben Melissa 24 en heb autisme. Het zou me super leuk lijken om in de groep te komen (als die (al/nog) bestaat), en je nog een plekje over hebt voor me! :)

Reputatie 7
Badge +7

Hi, ik ben Melissa 24 en heb autisme. Het zou me super leuk lijken om in de groep te komen (als die (al/nog) bestaat), en je nog een plekje over hebt voor me! :)

Hoii, ja het bestaat nog. Het is momenteel niet heel actief, maar er is zeker nog plek voor nieuwe. Voeg me maar toe aan discord als je wilt.

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoiii @yente en @Maaike2000 sorry, ik ben vergeten op jullie berichtje te reageren. Als jullie nog steeds interesse hebt mag dat zeker. Voeg me maar toe aan discord.

Je kan me vinden onder de zelfde username in de Join Us server.

Badge +2

Hoi, ik ben Britt, ik ben 19 en heb ook autisme en zou ook graag in bij de discount groep willen.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @BrittV, voeg me maar toe aan discord. Als je de join us discord groep joined (link is in mijn vorige reactie) dan kan je me vinden onder de zelfde username als hier.