Hey allen
Dit is misschien een beetje een apart topic, maar ik dacht, ik kan het toch maar eens proberen.
Ik heb gemerkt dat ik het leuk vind om cv’s (curriculum vitae) te ontwerpen voor mensen. Nu heb ik heel wat vrije tijd omdat mijn studie op een lager pitje staat omdat ik maar enkele vakken opneem.
Wat ik dus aanbied is om jullie cv’s te ontwerpen/mooier te maken zodat je ermee kan gaan solliciteren. Dat is volledig gratis, ik hoef er helemaal niets voor terug te hebben.
Ik begrijp dat er in een cv persoonlijke informatie zoals naam en woonplaats staan, en dat dat misschien niet zo fijn is om door te geven omdat jullie mij niet kennen. Ik maak mijn ontwerpen in Canva en kan jou een link doorsturen zodat je die zelf kan aanvullen als je zou willen.
Dus, heb je nog een cv nodig voor je toekomstige (studenten)job en wil je daar wat creatieve hulp bij, laat iets van je horen onder dit topic of stuur me een DM :)
Belangrijk: ik weet natuurlijk niet hoeveel reactie ik ga krijgen, dus ik kan niet beloven dat iedereen die reageert ook daadwerkelijk een ontwerp kan krijgen.
Aan het beheer: als dit geen goed idee is, verwijder dit bericht gerust.
Veel liefs
Sterre