cosplay fans gezocht

  • 23 February 2024
  • 11 reacties
  • 248 × bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben zelf fan van cosplay. Of je nou je outfit koopt,het leuk vind om er naar te kijken of dat je het zelf maakt. Ik ben vorige jaar zomer voor het eerst naar een cosplay evenement geweest. wat vond ik dat leuk! Zou me ook zo leuk lijken om met mensen in contact te komen die ook van cosplay houden😊. Ik hoop dat hier ook cosplay fans zitten en mij zouden willen leren kennen😁


11 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik ben pas net begonnen met cosplayen, maar vind het wel super leuk. Ik heb laatst m'n eerste cosplay outfit gekocht om te gaan naar comic con. Dit ben ik m'n Gawr Gura cosplay 😊 

Wat voor oufit(s) heb jij?

 

Badge

Ahh super leuk!! Ik doe zelf ook aan cosplay en zoek eigenlijk nog wat vrienden waarmee ik eventueel naar comic con evenementen kan gaan. Zelf heb ik 3 / 4 cosplays 

Reputatie 3
Badge +4

hey, ik doe ook al sinds een paar jaar aan cosplay, heb zelf een aantal cosplays maar gebruik er eigenlijk één. Ben ook wel een paar keer met anderen gegaan naar een con maar die zijn normaal niet zo van en zoek eigenlijk ook wel mensen die het leuk vinden.

Reputatie 2
Badge +2

Wat leuk! Ik doe ook aan cosplay!

Ik heb ongeveer 15 a 20 cosplays en ik ga naar best wel veel conventies. Vandaag bijvoorbeeld Heroes made in Asia en volgende maand Comic film manga fest. Cosplay is echt een van mijn favoriete hobby's. Echter ga ik niet meer naar Comic con, omdat ik het te vol en druk vind. Ze verkopen te veel tickets in verhouding met hoeveel ruimte er is.

 

Reputatie 2
Badge +2

Ik ben net begonnen met oriënteren rondom cosplay en ben nu twee keer bij zo'n evenement geweest, samen met mijn zusje. Ik vond het heel leuk en ben van plan om mijn eigen cosplay te gaan maken. Het lijkt me leuk om iemand, of een groepje te hebben om samen dingen te doen rondom cosplay.

We zouden misschien een appgroep kunnen maken, met iedereen die geïnteresseerd is?

Badge +1

Hallo ik vind cosplay ook leuk. Zelf heb ik bijna mijn cosplay kostuum klaar. Het lijkt me leuk om een keer mee te gaan naar een event.

Reputatie 1
Badge +2

Hee, ik heb wel veel cosplay gedaan maar geen grote kostuums, en vaak mijn eigen draai eraan gegeven, du sniet screen-accurate. De leukste vond ik Daenarys en ik was voor halloween een keer als draak, niet echt cosplay maar het was wel extremer dan een feestwinkel kostuum. Verder heb ik Luna Lovegood gedaan, de 'dochter van Draco Malfoy’, Wiske van Suske en Wiske en nu ben ik bezig met een siren queen kostuum voor Elfia. Het vetst lijkt me om ooit Voldemort te doen, maar dan moet ik wel ff geld neerleggen voor een make-up artist want zie er maar een seen te vinden die om 7 uur ‘s ochtends een baldcap gaat plakken en een fake non-existent neus

Reputatie 6
Badge +8

Cosplay lijkt me leuk om te doen maar er zijn niet zoveel donkere karakters dus idk welke karakter ik moet cosplayen

Hihi

ik ben zelf Sinds kort begonnen met cosplayen. ik had eerst de moet er niet voor ook omdat ik niemand kende die het ook leuk vond. Toen ik stage aan het lopen was op de basisschool moest een keer alle juffen/meesters en stagiaires verkleed als een Disney character en sins dien vind ik het heel leuk om in de rol van Eén character te kruipen. Ik ben nu bezig met een kimono en heb al het zwaard af dit is ook me allereerste cosplay die ik aan het maken ben.

groetjes

Reputatie 1
Badge +2

Ik doe al een aantal jaar aan cosplay en ga naar conventies zoals animecon, comic con, castlefest en elfia. Sinds kort probeer ik mijn kostuums zelf te maken. 

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben zelf fan van cosplay. Of je nou je outfit koopt,het leuk vind om er naar te kijken of dat je het zelf maakt. Ik ben vorige jaar zomer voor het eerst naar een cosplay evenement geweest. wat vond ik dat leuk! Zou me ook zo leuk lijken om met mensen in contact te komen die ook van cosplay houden😊. Ik hoop dat hier ook cosplay fans zitten en mij zouden willen leren kennen😁

Ik cosplay zelf ook (alleen als er cons zijn waar ii naartoe ga) ik heb all Hanji (aot), Uraraka (mha) en Belle (Disney) gecosplayed en ik wil nog Nifty (Hazbin Hotel) en Meyrin (black butler) cosplayen

Reageer