cosplay fans gezocht

  • 23 February 2024
  • 11 reacties
  • 248 × bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben zelf fan van cosplay. Of je nou je outfit koopt,het leuk vind om er naar te kijken of dat je het zelf maakt. Ik ben vorige jaar zomer voor het eerst naar een cosplay evenement geweest. wat vond ik dat leuk! Zou me ook zo leuk lijken om met mensen in contact te komen die ook van cosplay houden😊. Ik hoop dat hier ook cosplay fans zitten en mij zouden willen leren kennen😁


11 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik ben pas net begonnen met cosplayen, maar vind het wel super leuk. Ik heb laatst m'n eerste cosplay outfit gekocht om te gaan naar comic con. Dit ben ik m'n Gawr Gura cosplay 😊 

Wat voor oufit(s) heb jij?

 

Badge

Ahh super leuk!! Ik doe zelf ook aan cosplay en zoek eigenlijk nog wat vrienden waarmee ik eventueel naar comic con evenementen kan gaan. Zelf heb ik 3 / 4 cosplays 

Reputatie 3
Badge +4

hey, ik doe ook al sinds een paar jaar aan cosplay, heb zelf een aantal cosplays maar gebruik er eigenlijk één. Ben ook wel een paar keer met anderen gegaan naar een con maar die zijn normaal niet zo van en zoek eigenlijk ook wel mensen die het leuk vinden.

Reputatie 2
Badge +2

Wat leuk! Ik doe ook aan cosplay!

Ik heb ongeveer 15 a 20 cosplays en ik ga naar best wel veel conventies. Vandaag bijvoorbeeld Heroes made in Asia en volgende maand Comic film manga fest. Cosplay is echt een van mijn favoriete hobby's. Echter ga ik niet meer naar Comic con, omdat ik het te vol en druk vind. Ze verkopen te veel tickets in verhouding met hoeveel ruimte er is.

 

Reputatie 2
Badge +2

Ik ben net begonnen met oriënteren rondom cosplay en ben nu twee keer bij zo'n evenement geweest, samen met mijn zusje. Ik vond het heel leuk en ben van plan om mijn eigen cosplay te gaan maken. Het lijkt me leuk om iemand, of een groepje te hebben om samen dingen te doen rondom cosplay.

We zouden misschien een appgroep kunnen maken, met iedereen die geïnteresseerd is?

Badge +1