Skip to main content

contacten noord limburg

  • 9 July 2023
  • 3 reacties
  • 110 × bekeken

Hey allemaal,

 

ik ben een hele lange tijd afwezig geweest. Heb intussen ook in een fysieke groep van join us gezeten maar die contacten zijn toch weer een beetje dood gelopen. 
 

Ik vind veel verschillende dingen leuk om te doen. Maar wat ik zelf in me eentje vaak doe in mijn vrije tijd is eigen shirts bedrukken en zelf kaarten maken, concerten bezoeken en YouTube en Netflix kijken.

 

Ik woon in Venray (sinds een aantal weken op mezelf) en ik merk nu dat ik vakantie heb van school en dan soms niet hoef te werken dat hier alleen zitten me echt dag eenzamen gevoel terug geeft.


Lijkt het je leuk om mij beter te leren kennen of een keer af te spreken stuur me dan gerust een berichtje 

 

hey mede limburger! houd je ook zo van vlaai? welke series/youtubers volg je en wat is je favoriete concert?


hey mede limburger! houd je ook zo van vlaai? welke series/youtubers volg je en wat is je favoriete concert?

Opzich vind ik vlaai of taart op z’n tijd wel lekker.

 

Mijn favoriete concert vind ik een lastige vraag maar ik denk Suzan en Freek vorig jaar in de Ziggo Dome. En dit jaar ga ik weer.

 

De series die ik nu kijk zijn:

Ik weet er alles van,  Kopen zonder kijken

Ik kan dus nog wel aanraders gebruiken voor op Netflix of Videoland.

 

YouTubers die ik volg:

Enzo Knol,  Vloggloss,  Dee,  Kims ,  Joyce Rikken,  Kp active,  Q music,  Vet gezellig ,  Bokado sims,  BENR,  Robbert Rodenburg,  Teske

Dus het zijn voornamelijk vlogs die ik kijk

 


Welkom <3