Skip to main content

contacten gezocht rondom delft

• 1 september 2024
  • 1 reactie
  • 193 × bekeken

Boricaatje
Forum|alt.badge.img+3

Nou lieve mensen, daar ben ik weer😂.

Ik heb 2 weken geleden een topic geplaatst dat ik naar leuke contacten opzoek ben. Ik heb wel een paar reacties en berichten gekregen. Maar sommigen waren te ver weg of liep het contact mee stuk. Ik zou via deze topic weer graag nieuwe mensen willen leren kennen en daaruit vrienden maken, als dat gaat lukken tenminste haha. 

Ik woon in Den Hoorn en ik kom uit Delft. Mijn hobby's zijn theater, films en series kijken, voetbal, dagjes uit, naar de film gaan en wandelen in een mooie omgeving. Lijkt het jou nou leuk om mij te leren kennen of spreken mijn hobby's jou echt aan, stuur me dan een berichtje😉. Het liefst wel in de buurt van delft of in Zuid-Holland, maar daarbuiten is natuurlijk ook helemaal goed.

Fijne dag nog allemaal!✌

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 19 november 2024

hoi ​@Boricaatje, ik heb je topic titel aangepast en het in een andere categorie gezet

P.s Ben je al bekend met onze discord server? Daar organiseren we groepscalls en kun je lekker chatten met anderen.

https://community.join-us.nu/account-informatie-20/zo-join-je-onze-discord-957

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen