Skip to main content

Contacten gezocht

• February 1, 2026
  • 6 reacties
  • 187 × bekeken

Tchumi
Forum|alt.badge.img+4

Hoihoi,

Lang geleden dat ik hier wat heb geplaatst, ik probeer het gewoon nog eens.

Ik zou het leuk vinden om wat contacten te maken met mensen in de buurt, regio Wageningen/Arnhem/Ede. Misschien eerst online en als er een klik is (ook) offline. Een whatsappgroep met enkele mensen zou ook een optie kunnen zijn!

Zelf ben ik momenteel 28 jaar en woon samen met een hond, kat en 2 hamsters. Ik werk vrij veel (hondenuitlaatservice), omdat mijn werk ook mijn hobby is! Maar ik kan ook zeker tijd maken voor andere dingen.

Als ik vrij heb ga ik graag een eind rijden, wandelen (in België en Duitsland bijvoorbeeld) of iets anders actiefs doen. In de avond hang ik graag op de bank voor de tv haha

Ik heb een (zeer) rustig karakter en heb even wat tijd nodig om echt mezelf te kunnen laten zien. Dat is ook de reden dat ik contacten maken wat lastig vind, al heb ik op sociaal gebied echt al wel flinke stappen gemaakt.

Mocht je nou geïnteresseerd zijn in contact, dan hoor ik graag van je! 😊

6 reacties

Bevrorende
Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • February 1, 2026

Zoek je mensen in de omgeving of ook daarbuiten?

Tchumi
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Enthusiast
  • February 2, 2026

Zoek je mensen in de omgeving of ook daarbuiten?

Mijn voorkeur gaat wel uit maar mensen in de omgeving, maar ik sta ook open voor contacten daar buiten :)

Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • February 2, 2026

Hey leuk dat je contact zoekt en leuke hobbies heb je  zelf ben ik ook weleens  in Duitsland te vinden daar heb je leuke wegen  zelf woon ik in Groenlo dats ongeveer n uurtje rijden vanaf je regio als je het lijkt om in contact te komen mag je me gerust n PB sturen gr.jo.jo

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • February 2, 2026

Hey ik woon precies in die omgeving en heb zelfs in Ede gestudeerd alleen ben ik wel een paar jaartjes jonger al is dat een probleem.

Tchumi
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Enthusiast
  • February 2, 2026

Hey ik woon precies in die omgeving en heb zelfs in Ede gestudeerd alleen ben ik wel een paar jaartjes jonger al is dat een probleem.

Oh wat leuk, wat heb je gestudeerd?

Leeftijd hoeft geen probleem te zijn :)

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • February 2, 2026

Oh wat leuk, wat heb je gestudeerd?

Leeftijd hoeft geen probleem te zijn :)

Ik heb MBO4 ICT gestudeerd bij het Technova College ook HBO geprobeerd bij de HAN in Arnhem maar dat viel tegen