Skip to main content

Chillen in en rond Apeldoorn?

• 2 januari 2025
  • 4 reacties
  • 201 × bekeken

Hee Hee, 

Mijn naam is Emma ik ben 27 en woon nu 1,5 jaar in Apeldoorn, als werk ben ik meubelmaker in opleiding. Naast dat heb ik fotografie gestudeerd aan de Fotovakschool.

Ik hou van fotograferen, koken (nieuwe dingen proberen) musea over kunst bezoeken, bordspellen (zonder een speluitleg van 100 pagina’s ;).. en van hout (niet mogelijk thuis wegen onder en bovenburen, haha)

Vind jij dit ook leuk?! Stuur me dan een berichtje!

Nog de beste wensen trouwens!

Groetjes, Emma 

Forum|alt.badge.img+3
  • Contributer
  • 13 februari 2025

Hoi, ik ben Hassan, 26 jaar oud en kom uit Wezep. Het lijkt me leuk om te kijken of er een vriendschap zou kunnen ontstaan met jou👌✌️

Forum|alt.badge.img

Hee Emma! Ik woon in de buurt van Apeldoorn. Lijkt mij leuk om kennis te maken :)

Mohammed789
Forum|alt.badge.img+2

Goedemorgen, Hoi Emma, het zou leuk zijn om je te ontmoeten, ik woon ook in Apeldoorn. 

Mohammed789
Forum|alt.badge.img+2

Ik wil je graag een bericht sturen om contact met je op te nemen, maar er is geen bericht voor je. Je hebt geen persoonlijke pagina. Kun je me een bericht sturen?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen