Buddy gezocht!

  • 10 October 2023
  • 24 reacties
  • 820 × bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hey, hey, heya iedereen, en lieve vreemdelingen! 

Zoals je kunt zien zoek ik voor wat contacten. Om te bellen, gamen, samen wat te kijken, meeten.. anything! Kan een ding zijn, of minder, whatever je comfortabel mee bent. Ik moet wat meer naar buiten gaan en afleiding hebben in m'n vrije tijd, want eenzaamheid helpt de geest niet bepaald. Al die stemmen van mij.. Dus! Dat. Ja.

Ik heb Discord (arobbit) en.. voor de rest heb ik niet bepaald social media meer, dus.. ja. Hit me up! Ik kan cool zijn! En awkward, en te veel. Haha.


24 reacties

Reputatie 1
Badge

Hallooooo,

 

welke games speel je voornamelijk?

Zelf heb ik een ps5.

 

groetjes Jitze.

Reputatie 3
Badge +2

Hallooooo,

 

welke games speel je voornamelijk?

Zelf heb ik een ps5.

 

groetjes Jitze.

Heyaaaa Jitze!

Ik speel veel Nintendo, wat PC en PS5! Maar veel casual stuff op de PS5, geen competitive games zoals Overwatch, fighting games, etc.! MMOs, RPGs, platforming, beetje Apex/Fortnite (vind deze wel saai alleen), vanalles!

Groetjes, Robin

Badge +1

Volgens mij had ik je op de ps5 gevonden

Reputatie 1
Badge +2

Ik heb je toegevoegd op Discord! :)

Reputatie 2
Badge +2

Hey! 

Ik heb je toegevoegd op Discord. Lijkt me leuk om wat te kletsen 😊

Reputatie 1
Badge +2

Hey,

Heb zelf een Switch en Ps5, dus mocht je interesse hebben om te gamen, mag je mij een PB sturen! 
Sta open om nieuwe spellen te spelen, dus ook als we (nog) geen overlappende spellen hebben, lijkt het mij leuk om je te leren kennen.

Reputatie 5
Badge +5

ik heb je toegevoegd op discord.

lijkt me leuk samen te kletsen of te gamen!

Reputatie 7
Badge +7

Waar kom je vandaan ongeveer? Ik heb ook discord, dus dan kunnen we daar door kletsen als je wilt.

Hey!

 

Een bericht sturen mag altijd! En kan je in een privébericht mijn username van Discord geven. 

 

Ik hoor t wel! 😊

 

Jordi

Reputatie 3
Badge +2

Waar kom je vandaan ongeveer? Ik heb ook discord, dus dan kunnen we daar door kletsen als je wilt.

Ah, ik kom uit Tegelen, in Limburg! Maar ik vind het niet erg om met de trein ergens te reizen als de afstand lastiger is! Ik zou je graag willen leren kennen via Discord. ja! Ik zal je toevoegen!

Reputatie 1
Badge +3

Hey, hey, heya iedereen, en lieve vreemdelingen! 

Zoals je kunt zien zoek ik voor wat contacten. Om te bellen, gamen, samen wat te kijken, meeten.. anything! Kan een ding zijn, of minder, whatever je comfortabel mee bent. Ik moet wat meer naar buiten gaan en afleiding hebben in m'n vrije tijd, want eenzaamheid helpt de geest niet bepaald. Al die stemmen van mij.. Dus! Dat. Ja.

Ik heb Discord (arobbit) en.. voor de rest heb ik niet bepaald social media meer, dus.. ja. Hit me up! Ik kan cool zijn! En awkward, en te veel. Haha.

Hello Hello 

ik ben Doorsa en ik ben 18 jaar 

Ik spel ook games 

 Als jij wil kunnen wij samen game :) 

Ik heb heel veel hobby’s 
en ik vind kunnen wij misschien leuk dingen doen 

 

 

Hey!

 

Een bericht sturen mag altijd! En kan je in een privébericht mijn username van Discord geven. 

 

Ik hoor t wel! 😊

 

Jordi

Hey! In de dm stuurde je dat ik je een bericht mocht sturen, maar dat gaat op de een of andere manier niet. Mijn discord is jordi_gld

 

Jordi

Reputatie 3
Badge +2

Hello Hello 

ik ben Doorsa en ik ben 18 jaar 

Ik spel ook games 

 Als jij wil kunnen wij samen game :) 

Ik heb heel veel hobby’s 
en ik vind kunnen wij misschien leuk dingen doen 

Heya heya, Doorsa!
Het zou mij leuk lijken om wat te doen, ja! Gamen is prima, maar als je andere hobbies van jou samen zou willen doen of over willen besprekn sta ik er ook voor open, natuurlijk! 

Kan ik jou ergens toevoegen voor communicatie? Als ik iets buiten Discord moet downloaden, laat me t weten

Reputatie 3
Badge +2

Hey!

 

Een bericht sturen mag altijd! En kan je in een privébericht mijn username van Discord geven. 

 

Ik hoor t wel! 😊

 

Jordi

Hey! In de dm stuurde je dat ik je een bericht mocht sturen, maar dat gaat op de een of andere manier niet. Mijn discord is jordi_gld

 

Jordi

Ik kan je niet toevoegen op Discord, de gebruikersnaam klopt niet, blijkbaar? Zou je mij kunnen toevoegen? Als het goed is, is het PB probleem er niet meer dus je kunt me nu wel berichten hier!

Reputatie 3
Badge +5

Hey Robin, waar kom je vandaan? speel je ook minecraft?

Reputatie 3
Badge +2

Hey Robin, waar kom je vandaan? speel je ook minecraft?

Ik kom uit Tegelen, in Limburg. En ja, sinds kort speel ik Minecraft. Had het langniet meer gedaan sinds kind, maar de Cobblemon mod trok mij erg aan!

Reputatie 3
Badge +5

Hey Robin, waar kom je vandaan? speel je ook minecraft?

Ik kom uit Tegelen, in Limburg. En ja, sinds kort speel ik Minecraft. Had het langniet meer gedaan sinds kind, maar de Cobblemon mod trok mij erg aan!

Ik heb een minecraft java server, een gratis versie die wil zo lang aan kan als je er op speelt.. als die het nog doet. misschien kunnen via discord verder erover chatten ofz

Reputatie 3
Badge +2

 

Ik heb een minecraft java server, een gratis versie die wil zo lang aan kan als je er op speelt.. als die het nog doet. misschien kunnen via discord verder erover chatten ofz

 

Sure, kan zeker! Je kunt me toevoegen: arobbit

Reputatie 2
Badge +2

Hey het lijkt me leuk om je te leren kennen je mag me altijd een berichtje sturen! 

Reputatie 2
Badge +2

@mrlaurens @RobinTheRobbit Hey, ik ben nieuw hier en ik heb ook wel interesse om Minecraft te spelen. Is er eventueel nog bouwruimte vrij? haha

 

Reputatie 3
Badge +5

Ik stuur je een privebericht..

Reputatie 3
Badge +2

@mrlaurens @RobinTheRobbit Hey, ik ben nieuw hier en ik heb ook wel interesse om Minecraft te spelen. Is er eventueel nog bouwruimte vrij? haha

 

Geen idee! :D heb niets meer van Laurens gehoord

Reputatie 3
Badge +5

@mrlaurens @RobinTheRobbit Hey, ik ben nieuw hier en ik heb ook wel interesse om Minecraft te spelen. Is er eventueel nog bouwruimte vrij? haha

 

Geen idee! :D heb niets meer van Laurens gehoord

Ik heb een server, alleen lukt mij even niet om te spelen.. ik stuur je prive bericht

Reputatie 2
Badge +3

Heyy @mrlaurens @RobinTheRobbit mij lijkt het ook heel leuk om met de minecraft server mee te doen! Mijn discord is Michelleeeh

 

Reageer