Skip to main content
RobinTheRobbit
Supercharger
October 10, 2023

Buddy gezocht!

• October 10, 2023
  • 24 reacties
  • 940 × bekeken

Hey, hey, heya iedereen, en lieve vreemdelingen! 

Zoals je kunt zien zoek ik voor wat contacten. Om te bellen, gamen, samen wat te kijken, meeten.. anything! Kan een ding zijn, of minder, whatever je comfortabel mee bent. Ik moet wat meer naar buiten gaan en afleiding hebben in m'n vrije tijd, want eenzaamheid helpt de geest niet bepaald. Al die stemmen van mij.. Dus! Dat. Ja.

Ik heb Discord (arobbit) en.. voor de rest heb ik niet bepaald social media meer, dus.. ja. Hit me up! Ik kan cool zijn! En awkward, en te veel. Haha.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

24 reacties

mrlaurens
Hero
February 23, 2024

Ik stuur je een privebericht..

Met vriendelijke groeten, Laurens🤗
RobinTheRobbit
Supercharger
February 28, 2024

@mrlaurens @RobinTheRobbit Hey, ik ben nieuw hier en ik heb ook wel interesse om Minecraft te spelen. Is er eventueel nog bouwruimte vrij? haha

Geen idee! :D heb niets meer van Laurens gehoord

mrlaurens
Hero
February 28, 2024

@mrlaurens @RobinTheRobbit Hey, ik ben nieuw hier en ik heb ook wel interesse om Minecraft te spelen. Is er eventueel nog bouwruimte vrij? haha

Geen idee! :D heb niets meer van Laurens gehoord

Ik heb een server, alleen lukt mij even niet om te spelen.. ik stuur je prive bericht

Met vriendelijke groeten, Laurens🤗
Legend
March 1, 2024

Heyy @mrlaurens @RobinTheRobbit mij lijkt het ook heel leuk om met de minecraft server mee te doen! Mijn discord is Michelleeeh