Skip to main content
RobinTheRobbit
Supercharger
October 10, 2023

Buddy gezocht!

• October 10, 2023
  • 24 reacties
  • 940 × bekeken

Hey, hey, heya iedereen, en lieve vreemdelingen! 

Zoals je kunt zien zoek ik voor wat contacten. Om te bellen, gamen, samen wat te kijken, meeten.. anything! Kan een ding zijn, of minder, whatever je comfortabel mee bent. Ik moet wat meer naar buiten gaan en afleiding hebben in m'n vrije tijd, want eenzaamheid helpt de geest niet bepaald. Al die stemmen van mij.. Dus! Dat. Ja.

Ik heb Discord (arobbit) en.. voor de rest heb ik niet bepaald social media meer, dus.. ja. Hit me up! Ik kan cool zijn! En awkward, en te veel. Haha.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

24 reacties

Legend
October 10, 2023

Hallooooo,

welke games speel je voornamelijk?

Zelf heb ik een ps5.

groetjes Jitze.

RobinTheRobbit
Supercharger
October 10, 2023

Hallooooo,

welke games speel je voornamelijk?

Zelf heb ik een ps5.

groetjes Jitze.

Heyaaaa Jitze!

Ik speel veel Nintendo, wat PC en PS5! Maar veel casual stuff op de PS5, geen competitive games zoals Overwatch, fighting games, etc.! MMOs, RPGs, platforming, beetje Apex/Fortnite (vind deze wel saai alleen), vanalles!

Groetjes, Robin

Crimson
Niet meer actief
Niet meer actief
October 11, 2023

Volgens mij had ik je op de ps5 gevonden

Socializer
October 13, 2023

Ik heb je toegevoegd op Discord! :)

Alyscaro
Supercharger
October 16, 2023

Hey! 

Ik heb je toegevoegd op Discord. Lijkt me leuk om wat te kletsen 😊

Alys
Enthusiast
February 4, 2024

Hey,

Heb zelf een Switch en Ps5, dus mocht je interesse hebben om te gamen, mag je mij een PB sturen! 
Sta open om nieuwe spellen te spelen, dus ook als we (nog) geen overlappende spellen hebben, lijkt het mij leuk om je te leren kennen.

1r1s
Hero
February 5, 2024

ik heb je toegevoegd op discord.

lijkt me leuk samen te kletsen of te gamen!

"Don't let em say you ain't beautiful"
Cat
Moderator
February 5, 2024

Waar kom je vandaan ongeveer? Ik heb ook discord, dus dan kunnen we daar door kletsen als je wilt.

Join Us Community gaat stoppen! Je kan bij Here I Am terecht ter vervanging. Dit is een Discord community voor eenzame jongeren tussen de 16 - 30 jaar. Of je nu actief contacten zoekt of eerst alleen even mee leest, iedereen is welkom! Je vind ons op google: hereiam.nu
February 5, 2024

Hey!

Een bericht sturen mag altijd! En kan je in een privébericht mijn username van Discord geven. 

Ik hoor t wel! 😊

Jordi

RobinTheRobbit
Supercharger
February 6, 2024

Waar kom je vandaan ongeveer? Ik heb ook discord, dus dan kunnen we daar door kletsen als je wilt.

Ah, ik kom uit Tegelen, in Limburg! Maar ik vind het niet erg om met de trein ergens te reizen als de afstand lastiger is! Ik zou je graag willen leren kennen via Discord. ja! Ik zal je toevoegen!