Hallo op mijn laatse topic is helaas niet gereageerd dus ik probeer het nog een keer
ik ben bouke een jongen van17 jaar oud (vanaf vandaag).en ik ben opzoek naar vrienden in de omgeving van arnhem maar iets verder weg kan ook het liefst wel in gelderland. ik maak graag muziek ik speel: bas gitaar, piano en ik zing. ik teken ook graag en ik teken dan vooral muzikanten van bands die ik leuk vind bijv: linkin park, gorrilaz, queen en doe maar. hou ook wel van er op uit gaan in de natuur door lekker te wandelen of te fietsen of naar evenemten als concerten gaan. ik heb ook autisme en adhd daardoor kan ik soms wat druk zijn of juist dingen iets langer moeten verwerken voor dat ik bijv reageer
bouke 17 opzoek naar vrienden in gelderland
Welkom op de Join Us community
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.



