Skip to main content

boeken/film/spellen groep

• 21 december 2024
  • 8 reacties
  • 240 × bekeken

Evavanwijlen24
Forum|alt.badge.img+3

Hoi iedereen, 

Wie lijkt het ook leuk om een boekenclub te voren? Of (wekelijks) spelletjesavonden te houden, of samen films te kijken/bespreken? 

Ik woon in Nijmegen. Als dit je aanspreekt hoor ik graag van je! 😄

Groetjes Eva (25)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Annemarie
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 21 december 2024

Hallo Eva,

Leuk idee om een clubje te beginnen. Wat voor boeken lees je graag?

Evavanwijlen24
Forum|alt.badge.img+3

Oe.. heel verschillend, sommige drama/literatuur boeken lees ik wel graag, maar houd ook erg van fantasie verhalen en science-fiction. 

Op het moment lees ik een boek van Roek lips, over hoe hij de behandeling van acute leukemie doorleefde. Weer iets anders dus 😅

Evavanwijlen24
Forum|alt.badge.img+3

En wat denken jullie van een kookgroep? 

• 2 januari 2025

Apeldoorn ligt net te ver er vanaf denk ik… Jammer! Kookclubje ben ik namelijk wel voor in.

Evavanwijlen24
Forum|alt.badge.img+3
Empi schreef:

Apeldoorn ligt net te ver er vanaf denk ik… Jammer! Kookclubje ben ik namelijk wel voor in.

Ja denk dat je er meer aan hebt als je wat mensen in Apeldoorn hebt die ook een kookclubje willen :) 

Evavanwijlen24
Forum|alt.badge.img+3

Nou umm... haha.. ik doe ook maar wat. Heb al veel mensen ontmoet en leuke ervaringen opgedaan zo. Voor mij gaat het erom nieuwe mensen te leren kennen en leuke dingen te doen, en als het na een of meer ontmoetingen toch niet is wat we dachten, geen man overboord. Je kan gewoon verder mensen ontmoeten :) 

Sociale kring opbouwen :) 

Ben sinds kort ook lid van een kookgroepje in de omgeving Nijmegen. 

De mogelijkheden zijn eindeloos 😊

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 2 januari 2025

Haha, goed om te horen!!

Evavanwijlen24
Forum|alt.badge.img+3

Dus lekker doen waar je je goed bij voelt, en dan zit je 99% van de tijd goed!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen