Skip to main content

afspreken: activiteit of childagje

• 18 december 2024
  • 1 reactie
  • 114 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hallo allemaal,

Heeft er iemand die het niet erg vind om te reizen of in overijsel woont zij om iets leuks te doen rondom of na de feestdagen? 

Ben verhuisd en doe helemaal niks leuks en heb nog geen mensen ontmoet om in te investeren voor een vriendschap.

Ben zelf 23, misschien meiden die het leuk lijken om te gaan shoppen of uit eten ? Beide kan natuurlijk ook. Ik ben een persoon die niet perse niet hoeft te doen om het gezellig te hebben, dus een rondje wandelen of thuis film kijken ook helemaal gezellig!

Het zou voor mij het fijnst zijn als er vrouwen reageren, aangezien ik hier niet vraag om een date en ik denk dat het dan sowieso een gezellige middag kan worden :)

Ik hoor t graag,

Liefs,

Renée

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 18 december 2024

Hoi Renee ik ben 20 ik wel geïnteresseerd ik kom uit Arnhem Gelderland ik ben wel  jongen als je opzoek bent naar Meiden bent ik niet de juiste keuze Groetjes Ana

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen