Eenzaam

  • 2 October 2023
  • 7 reacties
  • 269 × bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Ik vind het best spannend om dit te delen op deze manier maar ik probeer het toch.

 

Ik heb 4 jaar een relatie gehad met de (voor mij) liefde van m’n leven, ondanks dat het met ups en downs ging voelde ik me heel erg veilig bij haar. Ik was altijd loyaal en deed heel erg m’n best, het was meestal heel gezellig maar ik ben steeds niet goed genoeg geweest voor haar.

Afgelopen juni ben ik met haar op vakantie geweest en heeft ze een andere jongen ontmoet en daar is ze stapel verliefd op geworden. Hoe open ze er ook over was, dat ze het vreselijk vond dat het haar is overkomen hield ze geen rekening met me.

Ze ging steeds naar hem toe en savonds wilde ze bij hem in de buurt zitten om te praten. Ze wilde dat ik naar de hotelkamer ging en toen ik dat eenmaal accepteerde bleef ze telkens tot 3 uur snachts weg.

Uiteindelijk is het in Nederland uitgegaan en wonen we niet meer samen, maar toch vind ik het nog steeds heel onwerkelijk.

Omdat het echt mijn maatje was en ik het super leuk vind om dingen samen met iemand te doen heb ik er best veel moeite mee.

De enige contacten die ik heb zijn op dit moment mijn collega’s, kan ik het goed mee vinden maar na werktijd hebben ze geen tijd voor me en dat doet pijn.

Ik zou gewoon zo graag weer een maatje willen hebben, waar ik alles mee kan delen en leuke dingen mee kan doen. Maar ik heb moeite om nieuwe mensen te vinden, weet niet zo goed hoe ik aan nieuwe contacten kom.


7 reacties

Reputatie 1
Badge +2

Hoi Jop!

 

Herken dit heel goed. Kom zelf net ook uit een relatie en realiseer me nu ook ineens hoeveel ik met mijn ex-vriend deed, en dat je toch al gauw in een bubbel terecht komt. Helemaal na lange tijd.

Ik weet niet precies waar je woont, maar ik ben altijd in voor leuke uitjes etc. Je mag me altijd een privé bericht sturen.

 

Reputatie 5
Badge +7

Hallo Job, 

 

Goed dat je je verhaal kwijt durft op de community. Ik heb helaas ook iets soortgelijks meegemaakt. Hopelijk vind je snel nieuwe contacten de eerste stap heb je al gezet!

Reputatie 2
Badge +2

Hallo Job, 

 

Goed dat je je verhaal kwijt durft op de community. Ik heb helaas ook iets soortgelijks meegemaakt. Hopelijk vind je snel nieuwe contacten de eerste stap heb je al gezet!

Bedankt voor het reageren, doet me goed.

Reputatie 4
Badge +8

Heey job ik heb je een berichtje gestuurd 

Reputatie 3
Badge +7

heftig man.. weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik ben er voor je als je erover wilt praten.

Badge +2

Hey job!

Herken mezelf wel in je verhaal,mocht je willen mag je me altijd een bericht sturen.

Als ik tijd heb ben ik altijd wel in voor gesprekken!

 

Groetjes,

Jaimy

Reputatie 1
Badge +2

Hoi Hoi Job,

wat goed van je dat je je verhaal hier durft te vertellen daar mag je trots op zijn, ik heb iets vergelijkbaars meegemaakt afgelopen augustus. als je behoeften hebt om te praten dan mag je me gerust een berichtje sturen!

Groetjes Gaby,

Reageer