groepschat idee

  • 18 April 2023
  • 13 reacties
  • 359 × bekeken

Reputatie 5
Badge +7

Zijn er meiden die het gezellig zouden vinden om een groepsapp te vormen? Ik ben opzoek naar meiden die een echte vriendschap willen opbouwen. Ik ben geen uitgaanstype, dat zeg ik wel eerlijk.

Ik ben zelf 22 en kom uit Baarn (provincie Utrecht) Dus ik wil de leeftijd van de groepsapp ook tussen de 19 en 28 houden. En het liefst ook in de provincie Utrecht en anders erg in buurt daarvan. Reageer gerust onder dit bericht en stuur mij een privé bericht.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

13 reacties

Zijn er meiden die het gezellig zouden vinden om een groepsapp te vormen? Ik ben opzoek naar meiden die een echte vriendschap willen opbouwen. Ik ben geen uitgaanstype, dat zeg ik wel eerlijk.

Ik ben zelf 22 en kom uit Baarn (provincie Utrecht) Dus ik wil de leeftijd van de groepsapp ook tussen de 19 en 28 houden. En het liefst ook in de provincie Utrecht en anders erg in buurt daarvan. Reageer gerust onder dit bericht en stuur mij een privé bericht.

 

 

lijkt me leuk!

 

Reputatie 5
Badge +7

Zijn er meiden die het gezellig zouden vinden om een groepsapp te vormen? Ik ben opzoek naar meiden die een echte vriendschap willen opbouwen. Ik ben geen uitgaanstype, dat zeg ik wel eerlijk.

Ik ben zelf 22 en kom uit Baarn (provincie Utrecht) Dus ik wil de leeftijd van de groepsapp ook tussen de 19 en 28 houden. En het liefst ook in de provincie Utrecht en anders erg in buurt daarvan. Reageer gerust onder dit bericht en stuur mij een privé bericht.

 

 

lijkt me leuk!

 

Wat leuk dat je reageert. Ik wacht nog even of er meer reacties komen tot ik echt een groep maak/ga maken

Is goed! Gezellig 

Reputatie 1
Badge +2

Wat leuk! I’m in 

Reputatie 2
Badge

Dit is zo tof en precies wat ik zoek! Ik zou er ook in willen als dat mag :)

Reputatie 5
Badge +7

Super leuk de reacties! Ik wacht de avond nog af met reacties en dan ga ik de groep maken. Is WhatsApp een idee? Of liever messenger als je je niet comfortabel voelt met je nummer geven?

Reputatie 2
Badge

Leuk!! WhatsApp lijkt me het fijnst persoonlijk

Reputatie 5
Badge +7

Nog wel even een kleine notitie. Ik lees in sommige meiden hun bio dat ze ook van uitgaan houden. Geen probleem, maar ik totaal niet. Dus daar is de groepsapp ook niet voor bedoeld!

Reputatie 5
Badge +7

Voor iedereen die in de groepsapp wil en dit nog niet heeft gedaan, geef even aan wat je fijn vind qua groepsapp mogelijkheden. WhatsApp, messenger of discord

Reputatie 7
Badge +12

Voor iedereen die in de groepsapp wil en dit nog niet heeft gedaan, geef even aan wat je fijn vind qua groepsapp mogelijkheden. WhatsApp, messenger of discord

Discord is wellicht niet gemakkelijk omdat je maar met maximaal 10 mensen in een groep kan, anders moet je al een server creëren.

Heyhoi ik kom niet uit de buurt van utrecht maar vind het wel leuk om aan te sluiten 😊

Reputatie 5
Badge +7

Hoi allemaal. Doordat er helaas niet word gereageerd op mijn vraag(en) en het dus nu al niet top gaat in communicatie heb ik besloten geen groepsapp te gaan maken. Al die moeten erin stoppen en dan geen reactie krijgen is voor mij een voorteken dat het in de chat ook niet echt gaat werken. Sorry voor iedereen die erin had gewild en wel heeft gereageerd, maar ik zie het niet zo zitten. Mocht iemand nog privé contact willen zou ik dat zeker gezellig vinden

Reputatie 7
Badge +12

Topic gesloten op verzoek van topicstarter.