Skip to main content

Hoihoi, ik ben op zoek naar creatieve mensen. Zelf doe ik de opleiding grafische vormgeving (derde jaar). Ik vind het leuk om te tekenen, schilderen en kleding te maken.

Hallo Indy,

Ik heb de categorie van je topic aangepast naar School & Studie omdat deze wat relevanter is voor je topic. Hopelijk lukt het om creatieve mensen te vinden op de community!

Hoihoi, ik ben op zoek naar creatieve mensen. Zelf doe ik de opleiding grafische vormgeving (derde jaar). Ik vind het leuk om te tekenen, schilderen en kleding te maken.

heyhoi Indy, ik doe de opleiding mediamaker op het grafisch lyceum en gebruik daarbij veel adobe programma's. maar ik schilder niet en maak geen kleding dus ik weet niet of dat is wat je zoekt

Hoi, ik studeer geen grafische vormgeving maar als hobby teken en schilder ik. Als je geïnteresseerd bent zou je een kijkje kunnen nemen op mijn Instagramaccount (de link vind je door op mijn nickname te klikken). 

Hoi, Ik heb een MBO grafische opleiding gevolgd inmiddels heb ik de opleiding afgerond en met succes behaald. Ik vind het heel leuk/tof om creatief bezig te zijn. Zo leuk dat ik graag mijn beroep ervan wil maken. (UI Designer / UX Designer). Daarom doe ik een HBO opleiding Communicatie Multimedia Design. 

Ik schilder ook graag, maar dan wel heel abstract, bijvoorbeeld met alleen maar vierkantjes of cirkels. Ook vind ik het leuk om graffiti tekeningen te maken vooral lettertypes. Ik teken graffiti natuurlijk alleen waar het mag. 

Graag laat ik mijn werk zien. Maar ik ben vooral benieuwd wat jij voor leuke dingen maakt.

Reageer