Enorme stress om scriptie

  • 3 May 2024
  • 15 reacties
  • 234 × bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Op dit moment schrijf ik mijn scriptie om de studie af te kunnen sluiten. Daarvoor doe ik een onderzoek waarvoor ik genoeg respondenten nodig heb. De deadline komt eraan en ik zit super erg in de stress dat ik niet genoeg mensen kan vinden. De doelgroep die ik probeer te bereiken zijn jongeren tussen de 14 en 29 jaar. Iemand die tips heeft of mij kan helpen? 

Als je zelf heel even de tijd hebt om hem in te vullen dan is dit de link naar de enquête . Link verwijderd door moderatie Dat zou super erg helpen. Dankjewel alvast voor je tijd of voor je antwoord. 


15 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Ik heb hem voor je ingevuld en gedeeld!! Succes verder met je onderzoek en scriptie!!

Reputatie 2
Badge +3

Heb hem ingevuld.

 

heel veel suc6

Badge +2

Dat was een interessante enquête, aangezien koken een van mijn grote hobby’s is. Als je meer respondenten nodig hebt, adviseer ik je om andere sociale media's te gebruiken zoals Reddit in de Nederlandse secties (omdat je enquête in Nederlands is). Maar dat doe je waarschijnlijk al, omdat je hier bent. Veel succes. Moet ook een onderzoek doen voor mijn stage 😁

Reputatie 5
Badge +5

Ik zie op mijn laptop geen linkje in jouw bericht. Mocht ik kunnen helpen, wil ik de enquête best voor je invullen.

Reputatie 4
Badge +2

Ik zie op mijn laptop geen linkje in jouw bericht. Mocht ik kunnen helpen, wil ik de enquête best voor je invullen.

 

Het klopt dat de enquête geen linkje meer is. Het is namelijk tegen de regels dat zulke linkjes in zulke oproepjes mogen staan.

Reputatie 5
Badge +5

Ik zie op mijn laptop geen linkje in jouw bericht. Mocht ik kunnen helpen, wil ik de enquête best voor je invullen.

 

Het klopt dat de enquête geen linkje meer is. Het is namelijk tegen de regels dat zulke linkjes in zulke oproepjes mogen staan.

Oh sorry, dat verklaart het inderdaad.

Reputatie 4
Badge +2

Ik zie op mijn laptop geen linkje in jouw bericht. Mocht ik kunnen helpen, wil ik de enquête best voor je invullen.

 

Het klopt dat de enquête geen linkje meer is. Het is namelijk tegen de regels dat zulke linkjes in zulke oproepjes mogen staan.

Oh sorry, dat verklaart het inderdaad.

Maakt niet uit. Goed dat je oplettend bent.

Reputatie 4
Badge +5

Hoi Merel, Ik heb hem ingevuld.

Heel veel succes nog met je scriptie! 👍 Weet nog van mijn eigen afstuderen wat voor hectische periode dat was, zeker als de deadline dichterbij komt. Ik hoop dat je komende tijd nog genoeg respondenten weet te strikken in de leeftijdscategorie 14-29 jaar

Reputatie 1
Badge +2

Ik zie op mijn laptop geen linkje in jouw bericht. Mocht ik kunnen helpen, wil ik de enquête best voor je invullen.

 

Het klopt dat de enquête geen linkje meer is. Het is namelijk tegen de regels dat zulke linkjes in zulke oproepjes mogen staan.

Oh sorry, dat verklaart het inderdaad.

Hi renee, als je mij een privé berichtje stuurt, kan ik je de link doorsturen van de enquête! Alvast bedankt! 

Reputatie 2
Badge +2

Op dit moment schrijf ik mijn scriptie om de studie af te kunnen sluiten. Daarvoor doe ik een onderzoek waarvoor ik genoeg respondenten nodig heb. De deadline komt eraan en ik zit super erg in de stress dat ik niet genoeg mensen kan vinden. De doelgroep die ik probeer te bereiken zijn jongeren tussen de 14 en 29 jaar. Iemand die tips heeft of mij kan helpen? 

Als je zelf heel even de tijd hebt om hem in te vullen dan is dit de link naar de enquête . Link verwijderd door moderatie Dat zou super erg helpen. Dankjewel alvast voor je tijd of voor je antwoord. 

Hey, welke studie doe je? De link is helaas verwijderd dus ik kan hem niet meer invullen voor je, anders had ik hem wel ingevuld.

Reputatie 7
Badge +11

Ik wil de enquête graag voor je invullen! @Merel de Lange 

Reputatie 1
Badge +2

Op dit moment schrijf ik mijn scriptie om de studie af te kunnen sluiten. Daarvoor doe ik een onderzoek waarvoor ik genoeg respondenten nodig heb. De deadline komt eraan en ik zit super erg in de stress dat ik niet genoeg mensen kan vinden. De doelgroep die ik probeer te bereiken zijn jongeren tussen de 14 en 29 jaar. Iemand die tips heeft of mij kan helpen? 

Als je zelf heel even de tijd hebt om hem in te vullen dan is dit de link naar de enquête . Link verwijderd door moderatie Dat zou super erg helpen. Dankjewel alvast voor je tijd of voor je antwoord. 

Hey, welke studie doe je? De link is helaas verwijderd dus ik kan hem niet meer invullen voor je, anders had ik hem wel ingevuld.

Hey! Ik studeer Food Commerce & Technology aan de Hogeschool Inholland. Ik mag hier helaas de link niet meer delen maar als je mij een privé berichtje stuurt, kan ik de link met je delen :) 

Reputatie 1
Badge +2

Ik wil de enquête graag voor je invullen! @Merel de Lange 

Ahh wat super! Helaas mag ik hier de link niet delen maar als je mij een privé berichtje stuurt, dan kan ik de link met je delen :) dat zou super zijn! 

Reputatie 2
Badge

Enerzijds voelt het wrang omdat dit leest als hele goedkope “vul mijn enquête in!!!” spam/reclame, vooral gezien het feit dat het account gloednieuw is en er voor de rest geen bijdrage is geweest aan de community. Dit is een plek voor eenzame jongeren om elkaar te vinden, niet een plek om reclame te maken voor eigen enquêtes. Anderzijds is het fijn om te zien hoe behulpzaam de community desondanks is.

Reputatie 1
Badge +2

Enerzijds voelt het wrang omdat dit leest als hele goedkope “vul mijn enquête in!!!” spam/reclame, vooral gezien het feit dat het account gloednieuw is en er voor de rest geen bijdrage is geweest aan de community. Dit is een plek voor eenzame jongeren om elkaar te vinden, niet een plek om reclame te maken voor eigen enquêtes. Anderzijds is het fijn om te zien hoe behulpzaam de community desondanks is.

De intentie van dit bericht was niet om “goedkoop” mensen zomaar mijn enquête in te laten vullen. De intentie was om mijn stuggle te delen met mensen die mij wellicht verder kunnen helpen. Dat ik het lastig vind om deze doelgroep te kunnen bereiken en of mensen tips hiervoor hebben hoe ik dit kan aanpakken omdat dit mij heel veel stress geeft.  

Voor de mensen die in de doelgroep vallen, dit lezen en mij een klein handje willen helpen, heb ik de link toegevoegd. Deze is dan ook weer verwijderd. Maar dat was niet de insteek van dit bericht. Het is puur met de insteek of mensen mij verder kunnen helpen met tips. 

Reageer