Skip to main content

Hallo!

Ik ben Iris, 29 jaar en ik ben nieuw binnen deze community.
Ik heb me aangemeld omdat ik er sinds en tijdje achter ben gekomen dat mijn sociale kring de afgelopen jaren te klein is geweest dan wat goed voor me is.

Ik heb eigenlijk 3 vriendinnen, waarvan ik één mijn hele leven al ken alleen die woont in het buitenland. De andere twee zie ik misschien 1 keer in de 2 weken of 1 keer in de maand. Door omstandigheden (o.a. mijn gezondheid) ben ik steeds minder gaan ondernemen en daardoor heb ik dat echte, vrije socializen en mezelf laten zien een beetje verleerd, waardoor ik wat minder lekker in mijn vel ben gaan zitten. Ik ging steeds vaker twijfelen of ik wel een fijne collega of een goede vriendin was, omdat het soms echt even niet goed met me ging en ik minder aankon. Ook leek het wel of ik in het dagelijks leven wat minder op mezelf kon vertrouwen. Op een gegeven moment krijg je dan zoveel gedachten op dagelijkse basis dat het normaal wordt en je ernaar gaat leven. 
De laatste tijd merk ik door positieve gebeurtenissen echt aan mezelf dat ik langzaam aan steeds wat minder naar die negatieve gedachten ga luisteren en dat voelt heel fijn. Er komt daardoor weer wat meer ruimte vrij voor positieve gedachten en ideeën en daarmee de ruimte om mezelf nieuwe contacten/vriendschappen te gunnen. Dat gevoel alleen al voelt heel goed en positief en heeft me doen bewegen om me aan te melden.
Ik ben (voor nu nog) op zoek naar mensen met wie ik leuke gesprekken kan hebben en ervaringen kan delen online, op dit platform. Als we dan een tijdje in gesprek zijn merk je al snel of er wat meer in zou zitten dan alleen online contact.
Ik ben benieuwd wat de community mij zal brengen, maar natuurlijk ook naar wat ik voor de community kan betekenen!

Groetjes,
Iris

Mijn pb's staan open voor je👍🏻


Mijne ook, mij kun je ook altijd een privé berichtje.sturen (pm/dm). Sta er altijd wel voor open


Welkom! Mij kun je ook altijd een berichtje sturen:)


Hey Iris! 

Ik kan me heel erg in je verhaal vinden. Het lijkt me gezellig om eens te kletsen :)


Hi Iris,  Het lijkt me dat je te kennen, stuur gerust een  bericht als je wilt!😃


Vind je het leuk om te bellen en zo een beetje de tijd te verdrijven? 

Ik zit door mijn gezondheid ook heel veel alleen en heb daardoor ook al mijn vrienden verloren. Het maken van nieuwe contacten en onderhouden is echt een uitdaging voor mij. Ik mis echt mensen om mij heen waar ik tegenaan kan praten dus ik begrijp wel als je zegt dat  je sociale kring te klein is.

Je kunt bij mij met alles terecht. Maar ik denk dat gaandeweg wel achter komen waar we het over kunnen hebben en of het klikt. Stuur me even berichtje dan geef ik je mijn contactdetails.

 

Gr Donovan


Hai iris, 

Gezellig dat je er bent! Je kunt altijd een pb sturen 🙂 wie weet wat eruit komt. Ik hoop dat de gesprekken hier opleveren waar je naar zoekt ❤️


Hey Iris,

Wat mooi dat je dit zo deelt! Ik herken mezelf in je bericht. Ook struggle soms met zelfvertouwen en het geeft me enorm veel energie om nieuwe mensen te leren kennen! Het lijkt me ook leuk om met je in gesprek te komen je mag me altijd een berichtje sturen!

 

Groetjes, Esra


Hey Iris,

Ik ben ook nieuw hier en je mag me altijd een berichtje sturen :)

gr Daantjer


Reageer