Somber weertje buiten

  • 16 November 2023
  • 3 reacties
  • 55 × bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Vind het vroege donker worden maar niks. Laat de zomer maar weer terug komen. 


3 reacties

Reputatie 3
Badge +6

ik vind het helaas ook 3x niks, weet soms even niet meer hoe laat het is en waardoor ik een error in me hoofd krijg en mijn hele planning in de war is. zoals vandaag wou ik nog op me vr spelen alleen het is ondertussen weer 8 uur in de avond...

Reputatie 3
Badge +4

Hadden eigenlijk gewoon de zomertijd moeten aan houden dan was het nog een uurtje langer licht

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb liever de herfst, de winter (behalve het vriezen en de spekgladde wegen dan of de pijnlijke rode vingers bijvoorbeeld) en de lente dan vroeg wakker worden van de zomerzon die vol in mijn gezicht schijnt wanneer ik mijn rolluik open doe, nee dankjewel. 

Daarnaast ben ik ook in de winter geboren dus zal ook daar mee te maken hebben, dat ik een grotere voorkeur heb voor kou dan voor de warme zon.

Heb een hekel aan mega hete zomers en de wespen die het elke keer weer met zich meebrengt en daar dan nu bovenop de Aziatische Hoornaar wat echt top is maar dan niet. Ben daarom ook nauwelijks buiten met de zomer tenzij het écht moet. Enige reden waarom ik enigzins van de zomer hou zijn letterlijk alleen de kersen. Meer niet. 

ijs eet ik het hele jaar door, zelfs in de winter wanneer het buiten ijskoud is.

Verder ben ik liever niet buiten met de zomerse warmte en des te heter het wordt, des te humeuriger ik word want als je op een zolderkamer slaapt is het serieus gewoon niet te harden.

20-25 graden vind ik echt al warm zat.

Al heb ik wel een voorkeur voor de zomertijd in plaats van de wintertijd. 

Reageer