mind & body

  • 27 April 2024
  • 2 reacties
  • 90 × bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey allemaal!

ik ben dus al 7 jaar lang depressief en nooit echt de goede hulp gekregen. Hoe kom ik hier uit? Ik zit momenteel sinds kort bij een psycholoog maar ik merk dat het niet echt helpt.. wat zijn dingen die ik zelf kan doen om uit deze depressie te komen? Ik zou graag mijn leven weer willen opbouwen in de goede richting.
 

daarnaast ben ik heel erg bezig met afvallen, ik sport 3x per week maar ik heb nog geen goed dieet wat werkt bij mij. Hebben jullie tips? Ik heb diabetes type 1. Ik ga binnenkort naar een dietiste vanuit de diabetes poli. Ik wil heel graag eerst aardig wat afvallen, want ik heb overgewicht.. en daarna wil ik kijken om spieren op te bouwen. Hebben jullie misschien ook ideeen voor thuis oefeningen zonder materiaal om af te vallen? 
 

alle tips voor deze 2 onderwerpen zijn heel erg welkom. 
 

als je vragen hebt of toch liever prive een tip wilt geven, wees dan niet bang om een prive bericht te sturen! 
 

alvast bedankt allemaal!!


2 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hoi @Val, wat vervelend dat je zo struggled met deze dingen. Ik doe nog wel eens yoga thuis. Dat is niet echt intensief sporten, maar ik vind het wel lekker voor de ontspanning. Ik merk ook dat als m'n hoofd meer ontspannen is, ik ook nare gevoelens makkelijker kan omzetten in positieve gedachtes. 

Reputatie 3
Badge +2

Ik weet niet veel over eten, maar ik ken een mooi YouTube kanaal dat goede tips heeft over thuis oefenen. Probeer wat van Hybrid Calisthenics te kijken. Hopelijk vind je daarin wat nieuws!

Reageer