Boekenclub

  • 1 February 2024
  • 14 reacties
  • 290 × bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Hallo lezers, 

 

Vandaag werd ik wakker met een idee om een boeken/leesclub te beginnen, dus ik zat te zoeken onder de topics en had gezien dat er veel was geprobeerd, maar niet heel veel lukte en dat het kwam en gaan was. Zo ik ga het anders proberen.  

Mijn plan is om een DM ( 9 mensen kunnen erin) te maken op Discord waar we onze tbr van de maand kunnen laten zien, reading sprints, praten over boeken, wat je aan het lezen bent en wat andere ideeën. Ik zou graag dat deze groep alleen gaat over boeken (manga's, fictie, non fictie enzovoort).

 

Misschien kunnen we een keertje kijken of we met z'n allen een boek gaan lezen en dan erover gaan praten. Zelf ben ik best wel kieskeurig met wat ik lees, maar dat is voor in de toekomst.

 

Als er veel vraag naar is en ik zie dat er meer mensen erop gaan reageren, ga ik kijken of ik misschien een server kan maken. 

 

Als je vragen hebt, vraag ze gerust. 

 

Laat maar weten of je geïnteresseerd bent.😄

 

Lees ze!📚


14 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi hoi, ja hoor, hier heb ik wel interesse in. Je hebt mijn discord al, dus als je een groep gaat maken, zou ik het leuk vinden als je me toevoegt 😄

Reputatie 7
Badge +11

Klinkt hartstikke leuk @Roseceous ! 😄

Ik heb hier wel interesse in. Maakt het nog uit in welke taal je een boek leest? Want zoals je weet lees ik ook grotendeels in het Engels. 

 

Reputatie 5
Badge +5

Klinkt hartstikke leuk @Roseceous ! 😄

Ik heb hier wel interesse in. Maakt het nog uit in welke taal je een boek leest? Want zoals je weet lees ik ook grotendeels in het Engels. 

 

Nee, maakt niks uit! Engels, Nederlands, Spaans. Als het maar boeken zijn. 

Reputatie 5
Badge +5

Klinkt hartstikke leuk @Roseceous ! 😄

Ik heb hier wel interesse in. Maakt het nog uit in welke taal je een boek leest? Want zoals je weet lees ik ook grotendeels in het Engels. 

 

Heb je wel discord?

Badge +1

Het lijkt mij erg leuk om hieraan mee te doen!

Ik hou zelf heel veel van lezen en vind het ook altijd leuk om aan het einde van een boek te reflecteren op mijn leeservaring. 
Heb alleen nooit iemand om het mee te delen, dus zo’n groep lijkt me ideaal.

Reputatie 5
Badge +5

Het lijkt mij erg leuk om hieraan mee te doen!

Ik hou zelf heel veel van lezen en vind het ook altijd leuk om aan het einde van een boek te reflecteren op mijn leeservaring. 
Heb alleen nooit iemand om het mee te delen, dus zo’n groep lijkt me ideaal.

Haay Emma,

 

Leuk dat je erop hebt gereageerd! Heb je toevallig Discord? Zou ja, dan kan je het naar me toe berichten, dan staat het niet hier voor iedereen om te zien. 

 

Fijne avond!

Reputatie 4
Badge +9

Hey @Roseceous leuk idee! Ik was ook opzoek naar een groep waar ik kan praten over boeken :) Graag wil ik mij daar ook bij toevoegen. Ik zal je privé even een berichtje sturen met mijn gebruikersnaam van discord!

Reputatie 2
Badge +3

Hoi mij lijk het leuk om aan te sluiten bij de boeken club ik lees vooral romans maar ook beetje spannend 

Reputatie 5
Badge +5

Hoi mij lijk het leuk om aan te sluiten bij de boeken club ik lees vooral romans maar ook beetje spannend 

Haay Frankie,

Als je mij via privé bericht je discord kan versturen dan kan ik je in het groepje doen.

Reputatie 1
Badge +2

Hoi @Roseceous,

Als je nog plek heb, heb ik hier ook wel interesse in. Ik lees vooral fantasy boeken in het Engels

Reputatie 5
Badge +5

Hoi @Roseceous,

Als je nog plek heb, heb ik hier ook wel interesse in. Ik lees vooral fantasy boeken in het Engels

Haay,

Vanaf vandaag is de groep al met 10 mensen. Ik ga even kijken of ik wat andere dingen kan doen. Hiervan krijg je nog bericht. 

Reputatie 5
Badge +5

Hallo, er kunnen weer mensen bij de boekenclub komen, dus wees welkom! 😊

Badge

@Roseceous als de ruimte nog aanwezig is dan zou ik graag willen aansluiten. Ik had zelf wel eens het idee om iets dergelijks te beginnen, heb alleen niet de mensen ervoor en andere boekenclubs lijken vooral te bestaan uit 60+'ers, waar niets mis mee is, maar ook niet echt is waar ik op zoek naar ben.

Reputatie 5
Badge +5

@Roseceous als de ruimte nog aanwezig is dan zou ik graag willen aansluiten. Ik had zelf wel eens het idee om iets dergelijks te beginnen, heb alleen niet de mensen ervoor en andere boekenclubs lijken vooral te bestaan uit 60+'ers, waar niets mis mee is, maar ook niet echt is waar ik op zoek naar ben.

Haay @Bryan Wat leuk! Ik heb plek, als je via een dm je discord kan sturen dan zet ik je erin.

Reageer