Wie is de mol Poule

  • 6 January 2024
  • 7 reacties
  • 182 × bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Wie is de Mol 2024 is begonnen. Ik kijk elk jaar en doe elk jaar mee in de app. Hebben er nog meer interesse om mee te doen in een Wie is de Mol Poule? Ik heb gezien dat we in de afgelopen jaren dat ook hebben gedaan, maar zag er nu nog geen, dus ik dacht, ik gooi het in de groep. Reageer hier onder of stuur me een PB/DM als je in de poule wilt. 

Voor de mensen die niet weten wat dit is:
Wie is de Mol is een TV programma waarbij BN’ers allerlei spellen moeten doen om geld te verdienen. Maar er is een saboteur (de Mol) tussen de spelers die het spel probeert te verzieken en geld uit de pot te spelen. Het uiteindelijke doel is om deze Mol te ontmaskeren. Via de Wie is de Mol app kan je stemmen wie je denkt dat de mol is en daarmee verdien je punten. En dus samen met vrienden wedden wie de meeste punten heeft aan het einde. 

Starberry 4 maanden geleden

@EmilyVM @Amber18 @WolvesWisdom 

Hier is mijn invite link. Hiermee kun je in de poule joinen als je dat wilt. https://app.wieisdemol.avrotros.nl/join?token=WHNJ-VGPK

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Wie is de Mol 2024 is begonnen. Ik kijk elk jaar en doe elk jaar mee in de app. Hebben er nog meer interesse om mee te doen in een Wie is de Mol Poule? Ik heb gezien dat we in de afgelopen jaren dat ook hebben gedaan, maar zag er nu nog geen, dus ik dacht, ik gooi het in de groep. Reageer hier onder of stuur me een PB/DM als je in de poule wilt. 

Voor de mensen die niet weten wat dit is:
Wie is de Mol is een TV programma waarbij BN’ers allerlei spellen moeten doen om geld te verdienen. Maar er is een saboteur (de Mol) tussen de spelers die het spel probeert te verzieken en geld uit de pot te spelen. Het uiteindelijke doel is om deze Mol te ontmaskeren. Via de Wie is de Mol app kan je stemmen wie je denkt dat de mol is en daarmee verdien je punten. En dus samen met vrienden wedden wie de meeste punten heeft aan het einde. 

ik kijk ook altijd wie is de mol :D en heb de app ook. Ik heb ook een poule aangemaakt voor mensen die willen joinen, die heb ik gedeeld op verschillende manieren, insta enzo. Maar wil ook wel poules van anderen joinen

Badge +2

ik speel ook mee met WISDM zou het leuk vinden om in de poule te komen.

 

Reputatie 3
Badge +2

Hi Amber, ik zou me graag willen aansluiten bij je poule en erover meepraten stuur me even een berichtje met je uitnodiging 

Reputatie 4
Badge +5

Hallo iedereen

 

Gisteren is aflevering 1 gestart van een nieuw seizoen wie is de mol en ik kijk dat altijd, ik zit ook elke week op de app om punten in te zetten op de speler waarvan ik denk dat hij/zij de mol is. Ik weet niet of hier meer mensen wie is de mol kijken, maar zo ja lijkt het mij leuk om een poule te starten, ik heb al een poule gemaakt gisteren maar deel hem hier nu zodat mensen kunnen joinen als ze willen :)

De poule is te joinen dmv de QR code te scannen of via deze link (wel via je mobiel dan)

 https://app.wieisdemol.avrotros.nl/join?token=PTTD-GRGS

mv EmilyVM

 

Reputatie 7
Badge +7

@EmilyVM @Amber18 @WolvesWisdom 

Hier is mijn invite link. Hiermee kun je in de poule joinen als je dat wilt. https://app.wieisdemol.avrotros.nl/join?token=WHNJ-VGPK

Badge +11

@EmilyVM Ik heb het topic dat je aangemaakt hebt hier toegevoegd als reactie zodat alle poule links in hetzelfde topic komen.

@LunaXD Ik heb jouw reactie gepind zodat deze als eerste zichtbaar is omdat jij het topic aangemaakt hebt.

Reputatie 3
Badge +6

Leuk, ik heb de poules gejoind!

Reageer