Skip to main content

whatsapp groepje omgeving Barneveld/Ede/Amersfoort

  • 21 July 2024
  • 4 reacties
  • 113 × bekeken

Hallo allemaal,

Ik ben Lucas, 17 jaar oud en woonachtig in de omgeving van Barneveld.

Ik wil graag een groep aanmaken voor mensen in de omgeving van Ede, Barneveld en Amersfoort die zin hebben om samen leuke dingen te doen. Het idee is om een WhatsApp-groep te starten waarin we elkaar beter leren kennen  of samen afspreken om iets leuks te doen. Of je nu houdt van wandelen, bios pakken of gewoon een gezellig drankje op het terras, iedereen is welkom!

Ik ben op zoek naar leeftijdsgenoten om leuke dingen mee te doen, dus als je jonger bent dan 23 jaar, hoor ik graag van je!

𝐰𝐢𝐥 𝐣𝐞 𝐚𝐚𝐧𝐬𝐥𝐮𝐢𝐭𝐞𝐧 𝐢𝐧 𝐝𝐞 𝐠𝐫𝐨𝐞𝐩𝐬𝐚𝐩𝐩? 𝐬𝐭𝐮𝐮𝐫 𝐦𝐢𝐣 𝐞𝐞𝐧 𝐩𝐫𝐢𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐫𝐢𝐜𝐡𝐭 :)

 

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Ik heb een disclaimer toegevoegd aan je topic.

Badge +2

Vraagje, ik woon in de buurt van Amersfoort, Barneveld, maar niet in Amersfoort Ede of Barneveld. Zou ik alsnog in de groepsapp kunnen? Als je dat liever niet heb is dat ook goed, ik vroeg het me allen even af.

Badge +1

@Lea  hey, Leuk dat je wilt aansluiten! 

Het is wel belangrijk dat je in ieder geval in de omgeving (omliggende dorpen bijvoorbeeld) of in een deze plaatsen woonachtig bent. :) . Als dat zo is ben je van harte welkom.

Om aan te sluiten kan je mij het beste een privé bericht sturen!

Badge

Leuk! Ben ik als 24 jarige ook nog welkom?

Reageer