Skip to main content

Opzoek naar nieuwe contacten (rond de 27 jaar) in omgeving Amsterdam

  • 26 July 2024
  • 4 reacties
  • 190 × bekeken

Hoi,

 

Wat leuk dat je de tijd neemt mijn bericht te lezen!

 

Sinds maart 2022 heb ik long covid waardoor er veel is veranderd in mijn leven. Voordat ik ziek werd studeerde ik filosofie en psychologie en werkte ik daarnaast in een cafe. Nu lukt het helaas niet om studeren of werken en ben ik veel alleen thuis waardoor ik me soms best eenzaam kan voelen. De goede vriendschappen die ik al had zijn op den duur wel wat verandert van dynamiek en ik merk ook dat er een bepaalde barrière is ontstaan omdat ik nu toch een heel ander leven en een andere belevingswereld heb dan veel van mijn vrienden. Ik zou het daarom fijn vinden om nieuwe contacten op te doen waar wellicht nieuwe (hechte) vriendschappen uit kunnen ontstaan die wat beter aansluiten bij mijn huidige situatie.

 

Ik ben vooral opzoek naar mensen van rond mijn leeftijd (27) die het leuk vinden om diepe gesprekken te voeren en die van kunst, cultuur, film en muziek houden. Zelf ben ik een enorme liefhebber van allerlei soorten muziek (van punk tot klassiek) en ga ik, wanneer mijn gezondheid het toe laat, graag nog eens naar een concert. Verder vind ik het super fijn om in de natuur te zijn en beoefen ik yoga en meditatie. Het is voor mij nu best lastig om ver te reizen met het ov, dus idealiter zoek ik iemand die het niet erg vindt om bij mij in de buurt af te spreken maar ik sta ook zeker open voor contacten met bijvoorbeeld lotgenoten voor wie reizen ook lastig kan zijn (dan kunnen we (video) bellen 🙂

 

Voel je vrij om een privé berichtje te sturen als je denkt dat we een leuke klik zouden kunnen hebben! 

 

Liefs Anouk

 

 

 

 

4 reacties

Reputatie 1
Badge +3

Hey Anouk,

Ik woon (helaas) niet in de buurt van Amsterdam en voor mij is reizen met het ov lastig. Ik wordt wel heel erg enthousiast van je berichtje en ik zou graag met je in contact komen! (Ik ben trouwens 25)

Groetjes Esra

Badge

Hey Anouk, 

Ik woon zelf in Uithoorn. 
Ik ben 26 jaar! 

Reputatie 3
Badge +3

Hallo Anouk, ik ben Sharon 30 jaar en woon in Haarlem. Klassiek muziek heb ik gestudeerd en ben schrijfster van beroep. Lijkt me leuk om contact met je te hebben. 

Badge +2

Ik ga je een berichtje sturen. Ik weet heel behoorlijk wat je doormaakt vanwege je aandoening en ik zou het leuk vinden om een keer met je te praten aangezien ik ook veel last heb van mijn ziekte en me vaak verhindert om gewoon dingen te doen.

Reageer