Opzoek naar nieuwe contacten

  • 17 May 2024
  • 5 reacties
  • 522 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Goedemiddag,

 

ik ben nieuw op deze site ik ben chantal 23 jaar en merk de laatste tijd dat ik niet lekker in mijn vel zit.

heb niet veel contacten en vind het de laatste tijd moeilijk om in real life op mensen af te stappen om contact te leggen. Ik hoop via deze weg toch met mensen in contact te komen die het zelfde ervaren.

 

 


5 reacties

Reputatie 3
Badge +3

hoi Chantal,

helaas klinkt het heel erg herkenbaar, bij mij was het vooral de covid periode waardoor ik zag dat veel van mijn vriendschappen eigenlijk eenrichting verkeer bleek te zijn, daardoor verbrak ik erg veel contact er raakte ik ook in een spiraal van eenzaamheid, maar gelukkig merk ik toch dat hij mij al weer een stuk beter gaat. Ook kan ik uit mijn eigen ervaring spreken dat de mensen die ik tot nu toe hier vaker gesproken heb erg aardig zijn!

Misschien een tip maar het kan handig, om iets meer over je zelf te vertellen, wie je bent, waar je vandaan komt, wat je hobbies zijn.. dan klinkt het toch net iets sneller denk ik.

 

Mocht je het leuk lijken om verder te praten dan kun je mij altijd een berichtje doen!
Met vriendelijke groet,
Lars

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb je een berichtje gestuurd! <3

Badge

Hey,

ik begrijp precies hoe je je voelt. Ik zelf raakte in oktober 2023 in een burn-out terecht met een lichte depressie. Ben al mijn vrienden verloren en ben nu erg eenzaam. Ik kan me op veel momenten echt wel alleen vermaken, maar nu het weer zomer wordt en ik iedereen buiten op bijvoorbeeld het terras zie zitten voel ik me extra eenzaam. 
 

Als je erover wilt praten ben ik altijd bereikbaar. Ik ben iets te jong denk ik om met jou eventueel een leuke vriendschap op te kunnen bouwen want ik ben 17 😅

 

 

Badge +3

Ik weet al heel lang wat je voel ik ben 28 als je wil praten stuur privé🙂 ( op Chantal )

Badge +2

Hey Chantal! Mocht je nog open staan voor nieuwe contacten, laat het gerust weten! Ik ben Tom, 23 uit Den Haag. Hoop van je te horen! :)

Reageer