Noord-Brabant Groepsapp whatsapp

  • 22 November 2023
  • 8 reacties
  • 388 × bekeken

Reputatie 1
Badge +3

hey hey, 

zijn er toevallig mensen tussen de 18 en 25 jaar die in omgeving Breda/Tilburg wonen?

ik ben Soof en ik woon in Molenschot, een klein dorpje naast Breda, En ik zoek mensen die het leuk zouden vinden om in een groepsapp toegevoegd te worden om elkaar te leren kennen, En uiteindelijk wat te ondernemen, Voor mij is het vooral uitgaan en stedentripjes doen in Nederland, Maar ook om vaker gezellig te bellen en af te spreken.

Stuur me een privé bericht als je interesse hebt!

Natuurlijk is het wel van belang dat je respectvol blijft en dat je er met de juiste intenties in komt.

Groetjes Soof!

 

!! Let op, dat dit geen officiële groepsapp is van Join Us. Alles wat er in deze groep gestuurd wordt is buiten Join Us om en wij zijn hiervoor niet aansprakelijk.

Dit is een initiatief van een lid.


8 reacties

Reputatie 1
Badge +2

Vind ik ook leuk. Zin om te praten?

Reputatie 1
Badge

Hoi,

ik kom uit omgeving tilburg en kom graag in de app.

Reputatie 2
Badge +3

Heyhoii! 29 jaar ook goed? :)

Badge +3

hey soof,

leuk idee heb je een prive berichtje gestuurd😊

Badge

Leuk idee, ik heb je een privebericht gestuurd :)

Badge +2

hey hey, 

zijn er toevallig mensen tussen de 18 en 25 jaar die in omgeving Breda/Tilburg wonen?

ik ben Soof en ik woon in Molenschot, een klein dorpje naast Breda, En ik zoek mensen die het leuk zouden vinden om in een groepsapp toegevoegd te worden om elkaar te leren kennen, En uiteindelijk wat te ondernemen, Voor mij is het vooral uitgaan en stedentripjes doen in Nederland, Maar ook om vaker gezellig te bellen en af te spreken.

Stuur me een privé bericht als je interesse hebt!

Natuurlijk is het wel van belang dat je respectvol blijft en dat je er met de juiste intenties in komt.

Groetjes Soof!

 

!! Let op, dat dit geen officiële groepsapp is van Join Us. Alles wat er in deze groep gestuurd wordt is buiten Join Us om en wij zijn hiervoor niet aansprakelijk.

Dit is een initiatief van een lid.

Lijkt me leuk

Reputatie 2
Badge +3

Hey Soof, 

 

Lijkt me leuk woon alleen iets verder weg maar qua reistijd is dit prima te doen.

 

Groet Fabian

Reputatie 3
Badge +3

Hoi soof ik kom uit noordbrabant gemeente oss

Reageer