Liam (26) - Vriendschappen gezocht! (Culemborg/Utrecht/Den Bosch)

  • 23 April 2024
  • 2 reacties
  • 107 × bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hallo allemaal,

Mijn naam is Liam, ik ben (net) 26 jaar en woon in Culemborg (tussen Den Bosch en Utrecht in). Ik hou heel erg van dieren, lezen, schrijven, fotografie, tekenen, reizen, skaten, zwemmen en in de natuur zijn. Ook ga ik naar conventies en evenementen als Elfia. Daarnaast heb ik adhd en maak ik deel uit van de lgbt-community :)

Ik heb veel nare ervaringen gehad met mensen en ben me hierdoor gaan afzonderen met als consequentie dat ik vrijwel geen sociaal netwerk heb en me heel erg eenzaam voel. Ook heb ik het gevoel te veel te zijn en dat niemand op me zit te wachten, dat ik nergens ‘pas’.  Nu mijn moeder, de persoon bij wie ik altijd terecht kan, ernstig ziek is geworden heb ik me gerealiseerd dat ik ook buiten familie om mensen in mijn leven nodig heb. Door mijn ervaringen vind ik het echter lastig om mensen toe te laten en heb hier wat tijd voor nodig.

Op dit moment ben ik op zoek naar mensen (rond mijn leeftijd) met dezelfde interesses die open-minded zijn, dingen niet te snel op zichzelf betrekken (wanneer het me bijv. een tijdje even niet lukt om af te spreken), open en eerlijk kunnen communiceren en op zoek zijn naar een langdurige vriendschap die niet bij het eerste beste bump in de road wordt afgekapt. Dit lijkt nogal de norm te zijn tegenwoordig :( Ik zoek echt mensen met geduld waar ik op terug kan vallen als ik het moeilijk heb en voor wie ik er ook mag zijn wanneer zij het moeilijk hebben; want dit is iets wat ik ook fijn vind om te doen ^^ Belangrijk hierbij is ook dat we kunnen communiceren wanneer dit even niet gaat, en dat dat oke is.

Mocht het je leuk lijken om in contact te komen dan kunnen we eventueel discords uitwisselen, eventjes chatten en wellicht afspreken ^^


2 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Hallo Liam,

 

Je bericht spreekt me erg aan.

Het lijkt me leuk om kennis te maken.

Je kan me een bericht sturen via Discord

 

Mijn discord is Fabian_V98

Badge +2

Hoi Liam,

 

Moet heel erg naar voor je zijn de hele situatie. 

Ik ben wel bereid om je te leren kennen!

 

Groetjes Nick

Reageer