Skip to main content

sjaannx 24 omgeving Eindhoven/Tilburg

• 3 november 2022
  • 7 reacties
  • 182 × bekeken

Hoi allemaal! Zijn er mensen rond de 25 jaar die in omgeving Eindhoven Tilburg wonen die nieuwe contacten zoeken? Ik hou zelf van Harry Potter, lezen, uitgaan, series kijken, naar de film gaan, Game of Thrones en nog veel meer haha!  Ik vind qua boeken thriller/horror leuk om te lezen zoals Stephen King :D en qua films/series van alles maar vooral fantasy voor series. Ik studeer hbo-verpleegkunde trouwens :) 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

• 3 november 2022

Hoi! 
Ik ben 24 woon in omgeving Eindhoven en als ik het zo lees hebben we veel raakvlakken op het gebied van boeken, films en series! Leuk om te lezen:)

Stuur me vooral een berichtje als je wil kletsen! 

xMelisje
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 3 november 2022

Hoiii! Ik ben Melissa bijna 21 jaar en woon omgeving Den Bosch. Ik heb een auto en vind reizen niet erg. Zelf ben ik ook helemaal Harry Potter fan! Vind je pretparken ook leuk? Je mag altijd dmen 

Forum|alt.badge.img+1
  • Legend
  • 3 november 2022

Hey, 

I'm 24 (almost 25) years old and I live in Eindhoven. I also like going out, watching series and love to travel. 

Do you also like to travel ?

Feel free to DM! :)

Forum|alt.badge.img+3
  • Socializer
  • 3 november 2022

Heey, ik zie dat we veel raakvlakken hebben behalve het uitgaan dan. Ik heb trouwens ook alle fantastic beasts gezien van Harry Potter. Je mag me altijd een berichtje sturen. 

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 4 november 2022

Ik woon zelf in de omgeving van Den Bosch/Eindhoven :) Ik hou ook echt van lezen, maar stiekem ben ik nooit verder gekomen dat het 1e boek en de eerste 2 films van Harry Potter 🙈

Heb je nog goede tips voor fantasy series? Ik vind dat altijd heel tof om te zien, maar vind het ook lastig om goede te vinden.