Skip to main content

Mijn naam is Alejandro en ben 24

• 21 december 2023
  • 9 reacties
  • 218 × bekeken

Alejandro
Forum|alt.badge.img+2

Mijn naam is dus niet echt Alejandro 🤣 maar ben wel 24 en woon in Den Haag verveel me kapot meestal dus dacht probeer dit. Mocht je je vervelen en willen chatten stuur lekker een berichtje ✌🏾 

9 reacties

Remco
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 67 reacties
  • 23 december 2023

welkom op de community alejandro

Hou je ook van gamen?

Alejandro
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 23 december 2023

Yo Remco,

Voorheen wel gamede ik wel eens maar dat is nu niet meer zo haal er niet zoveel plezier meer uit 

Maaike2000
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 46 reacties
  • 23 december 2023

Hoi, 
Ik ben Maaike en word in februari 24. Als je zin hebt om met mij te kletsen kun je me een berichtje sturen, want ik zit veel alleen thuis en vind dit saai. 

Groetjes Maaike

Centje
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 26 december 2023
Maaike2000 schreef:

Hoi, 
Ik ben Maaike en word in februari 24. Als je zin hebt om met mij te kletsen kun je me een berichtje sturen, want ik zit veel alleen thuis en vind dit saai. 

Groetjes Maaike

Ik herken het zit ook veel alleen thuis helaas

EmilyVM
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 78 reacties
  • 26 december 2023
Alejandro schreef:

Mijn naam is dus niet echt Alejandro 🤣 maar ben wel 24 en woon in Den Haag verveel me kapot meestal dus dacht probeer dit. Mocht je je vervelen en willen chatten stuur lekker een berichtje ✌🏾 

heyhoi :) ik woon ook in zuid-holland ( in de buurt van vlaardingen/rotterdam) en zoek ook contacten hier

Roseceous
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 126 reacties
  • 26 december 2023

Hallo,

Je kan mij ook wel een berichtje sturen als je wilt. Ik woon in de omgeving van Utrecht. 

Xiao
Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 2 reacties
  • 26 december 2023

Hey hey,

Als je wilt chatten of gamen, dan kun je mij altijd een berichtje sturen. Ik ben soms in Den Haag om te boulderen (ik woon zelf in de buurt van Capelle aan den IJssel).

Alejandro
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 26 december 2023

Yooo iedereen thanks voor de reacties ik zal proberen iedereen ff een berichtje te sturen ✌🏾

Centje
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 26 december 2023

Mij ook

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen