Voorstellen: J, 17 jaar

  • 21 April 2022
  • 2 reacties
  • 115 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo! Ik ben J (Volledige naam zeg ik liever nog niet), ben een 17 jaar oude Jongen en voel me al sinds een hele lange tijd eenzaam.

Rond vorig jaar had ik een relatie voor een periode maar nadat dat weer voorbij was heb ik sinds dien me niet echt gelukkig gevoeld, ik ben iemand die eigenlijk alleen maar een partner nodig hebt en een paar vrienden en dan ben ik gelukkig.

Ik doe HAVO Online vanwegen nare ervaring met school en heb daardoor ook weinig aansluiting met andere leventijdsgenoten.

Ik woon in de provincie groningen en zoek mensen van dezelfde leeftijd.

 

Mijn hobby's zijn Gamen, Bodybuilding, brommer rijden en lezen.

Als jij hier iets mee komt laat dan graag wat van je weten!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Reputatie 3
Badge

Hey J! 

Welkom op de community! :) 

Het is altijd pijnlijk om te horen dat iemand zich al zo lang eenzaam voelt, maar dan ben je hopelijk hier op de juiste plek! Iedereen zal het hier herkennen en hopelijk vind je mensen die bij je passen! 

Ik kan me voorstellen dat het ook pijnlijk is als je relatie uit gaat en je ook nog nare ervaringen op school hebt moeten meemaken. Ik herken het van vroeger het weinig aansluiting vinden bij leeftijdsgenoten (ik ben inmiddels bijna 26, maar op jouw leeftijd - ik voel me echt oud als ik dat zeg haha - voelde ik me nooit begrepen en had ik het idee dat ik al ouder was dan andere 17 jarigen. Is dat misschien wat je ook ervaart? of is het op een andere manier dat je geen aansluiting vindt?) 

Wel goed dat je opzoek gaat naar leeftijdsgenoten, want uiteindelijk is dat vaak het leukste als je dezelfde fase in het leven doormaakt. Ik zou zeggen: kijk rond op de community en ik wens je heel veel plezier hier om nieuwe vrienden te maken! 

Reputatie 1
Badge

Hey J! 

Welkom op de community! :) 

Het is altijd pijnlijk om te horen dat iemand zich al zo lang eenzaam voelt, maar dan ben je hopelijk hier op de juiste plek! Iedereen zal het hier herkennen en hopelijk vind je mensen die bij je passen! 

Ik kan me voorstellen dat het ook pijnlijk is als je relatie uit gaat en je ook nog nare ervaringen op school hebt moeten meemaken. Ik herken het van vroeger het weinig aansluiting vinden bij leeftijdsgenoten (ik ben inmiddels bijna 26, maar op jouw leeftijd - ik voel me echt oud als ik dat zeg haha - voelde ik me nooit begrepen en had ik het idee dat ik al ouder was dan andere 17 jarigen. Is dat misschien wat je ook ervaart? of is het op een andere manier dat je geen aansluiting vindt?) 

Wel goed dat je opzoek gaat naar leeftijdsgenoten, want uiteindelijk is dat vaak het leukste als je dezelfde fase in het leven doormaakt. Ik zou zeggen: kijk rond op de community en ik wens je heel veel plezier hier om nieuwe vrienden te maken! 

Dankuwel voor de welkom!

Ik hoop het ook maar het is altijd lastig.

School is nu al een tijdje geleden dat ik daar heen was gegaan en verder is t nu al een poosje online, en ik kan me dr wel in vinden wat je zegt over over het ouder dan andere...Maar het helpt niet mee dat ik in een plekje woor waar het gwn echt niet mijn volk is kwa beleefdheid en verder.

En hartstikke bedankt voor de wensen! Hopelijk vind ik andere leeftijdsgenoten hier!