Jongen, 20 jaar, Zeeland

  • 6 April 2022
  • 4 reacties
  • 242 × bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi! Mijn naam is Bob, ik ben 20 jaar oud en ik woon in Zeeland.

 

Ik hoop hier nieuwe vrienden te maken waarmee ik leuke dingen kan doen en goede gesprekken kan voeren. Ik ben vaak verhuisd waardoor ik nooit een goede vriendschap heb kunnen opbouwen.
Ook werk ik als freelancer waardoor ik ook nooit vaste collega's heb waarmee ik vriendschappen kan opbouwen. Ook volg ik een thuisstudie waardoor ik dus ook het sociale gedeelte van een school mis.

Ik ben ook net een paar maanden uit een relatie waarmee ik ook heb samengewoond. 
Ik ben nu heel erg veel alleen waardoor ik me super eenzaam voel. Ik besef dat ik een “eenzame weg” heb gekozen maar nu valt het me erg zwaar.

In mijn vrije tijd fitness ik. Ik vind snowboarden ook leuk. Voetballen vind ik ook leuk om te doen maar ik zit er niet meer op. Daarnaast houd ik ook van reizen en nieuwe dingen uitproberen. Ik sta bijna overal voor open!

Daarnaast heb ik ook een eigen bedrijf waar ik met veel passie mee bezig ben.

 

Als je me beter wilt leren kennen mag je me een berichtje sturen!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heeyy welkom, leuk dat je je voorstelt! 

 

Wat voor bedrijf heb je als ik vragen mag? 

Reputatie 1
Badge +2

Welkom! Stuur gerust een pb. 

Reputatie 2
Badge

Heeyy welkom, leuk dat je je voorstelt! 

 

Wat voor bedrijf heb je als ik vragen mag? 

Hoi, dankjewel!

 

Ik heb een e-commerce bedrijf, ik verkoop producten op bol.com in de dierenbranche.

Reputatie 2
Badge

Welkom! Stuur gerust een pb. 

Dankjewel!

Ik heb je een pb gestuurd.