Anouk, 23 jaar, omgeving Noord-Brabant

  • 24 May 2022
  • 6 reacties
  • 115 × bekeken

Badge

Hoi! 

Ik ben Anouk. ik ben 23 jaar oud en woon in Noord Brabant. Ik ben al vroeg gestopt met school en begonnen met werken waardoor ik niet veel mensen meer om mij heen had. Hierdoor ben ik een beetje eenzaam geworden en lijkt het mij leuk nieuwe mensen te ontmoeten! :)

 

Een aantal dingen die ik leuk vind om te doen: Ik vind het erg gezellig om samen een terrasje te pakken of ergens te gaan lunchen. Ik kan er echt van genieten in het weekend met mijn vriend samen een Netflix serie op te zetten met een hele hoop snacks erbij :D Ik ben dan ook echt een foodie. Ik heb zelfs een instagram account waar ik alles op plaats wat ik proef: Anoukeats  

Daarnaast vind ik het fijn om te wandelen. dit doe ik elke dag! En mijn grootste hobby is reizen. Ik houd ervan verschillende plekken te zien en doe dit altijd met mijn vriend. Reizen maakt mij echt gelukkig!

 

Het lijkt mij super leuk om hier vriendschappen uit te kunnen halen.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 2
Badge +4

Hey Anouk! Welkom op de community!

We hebben hier ook een filmclub, daar zou je gezellig kunnen kletsen over je favoriete Netflix-series!

Wat is je favoriete reisbestemming? 

Badge

Hey Anouk! Welkom op de community!

We hebben hier ook een filmclub, daar zou je gezellig kunnen kletsen over je favoriete Netflix-series!

Wat is je favoriete reisbestemming? 

Hey!!

Dankjewel 😊 oh dat zou leuk zijn ja! Thanks voor de tip. 
 

mijn favoriete reisbestemming is denk ik toch wel London. Ik ben hier 2 weken terug al voor de 3e keer geweest. Wat is jouw favo bestemming??

Reputatie 4
Badge +6

Heey Anouk,

Welkom op de Community!

Wat is je meest favoriete snack bij een film/serie?
 

Oooeh Londen, staat nog steeds op mijn lijstje om te gaan. Ik kreeg 2x een aanbod om te gaan, maar beide keren kon ik helaas niet door verschillende redenen.

Zelf meerdere landen geweest.

Voor de filmclub kan je hier terecht: https://community.join-us.nu/groups/join-us-filmclub-78

 

Wees Welkom! Elke vrijdagavond rond 20.00u hebben wij een filmavond/gameavond of praatcafe.Afhankelijk van beschikbaarheid Moderators en wat de community op dat moment nodig heeft of zin in heeft.

Wat voor soort werk doe jij momenteel?

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom! 
 

Wat voor films en series kijk je zoal? En wat zijn nu echt snacks die niet mogen ontbreken bij een serie kijken volgens jou?

Ik vind het zelf ook geweldig om een terrasje te pakken en gewoon naar de mensen te kijken die dan voorbij komen en goede gespreksstof! Heb je iets wat bij een middag op het terras niet mag ontbreken? Ik ben zelf echt wel fan van dingen als nacho’s of een broodje carpaccio of tonijn. 
Ga zo eens een kijkje nemen op het instagram account  


Heb je al een volgens reis in de planning? Ik ga toevallig volgende maand naar Londen toe! Heb je tips?

Badge

Heey Anouk,

Welkom op de Community!

Wat is je meest favoriete snack bij een film/serie?
 

Oooeh Londen, staat nog steeds op mijn lijstje om te gaan. Ik kreeg 2x een aanbod om te gaan, maar beide keren kon ik helaas niet door verschillende redenen.

Zelf meerdere landen geweest.

Voor de filmclub kan je hier terecht: https://community.join-us.nu/groups/join-us-filmclub-78

 

Wees Welkom! Elke vrijdagavond rond 20.00u hebben wij een filmavond/gameavond of praatcafe.Afhankelijk van beschikbaarheid Moderators en wat de community op dat moment nodig heeft of zin in heeft.

Wat voor soort werk doe jij momenteel?

Hoi!! 

dankjewel :)

Ik moet altijd iets van chocolade, koek en chips hebben. Wij hebben dan ook altijd een plaat vol met van alles en nog wat. Super lekker haha. Wat is jouw favo snack?
 

super! Ik zal eens een kijkje nemen. 
ik start volgende week bij mijn nieuwe baan. Ik ga de klantenservice voor de logistiek doen. Ik hoop dat ik het hier naar mijn zin zal hebben. 

Badge

Hi welkom! 
 

Wat voor films en series kijk je zoal? En wat zijn nu echt snacks die niet mogen ontbreken bij een serie kijken volgens jou?

Ik vind het zelf ook geweldig om een terrasje te pakken en gewoon naar de mensen te kijken die dan voorbij komen en goede gespreksstof! Heb je iets wat bij een middag op het terras niet mag ontbreken? Ik ben zelf echt wel fan van dingen als nacho’s of een broodje carpaccio of tonijn. 
Ga zo eens een kijkje nemen op het instagram account  


Heb je al een volgens reis in de planning? Ik ga toevallig volgende maand naar Londen toe! Heb je tips?

Hoi Naomi,

ik kijk het liefste crime series. Zoals bijvoorbeeld Mindhunters, Young wallander of juist een waargebeurde crime docu. Wat is jouw favoriete serie? Kwa snacks moet er absoluut chocolade, koek en chips bij!!

Dat vind ik ook heerlijk, lekker mensen kijken. Ik ga bijna standaard voor een koffie of een latte machiato. Een stukje taart smaakt daar ook lekker bij :)

 

wij willen in Augustus wel weer reizen maar weten helaas nog niet waarheen. Super leuk dat je naar London gaat! Maak vooral gebruik van het openbaar vervoer zoals de bus of metro. Je hebt een oystercard die je op het station kan verkrijgen. Hiermee kan je voor een fijn prijsje reizen met het vervoer. Er is genoeg te doen in London en je zal je er echt niet vervelen! In Welke wijk ga je verblijven?