Botersok 23 omgeving Groningen

  • 17 December 2021
  • 9 reacties
  • 192 × bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi allemaal!

 

Mijn naam is Nick, ben 23 jaar en nog thuiswonend in Groningen. 

Ik heb me bij deze community aangemeld in de hoop om wat meer contacten op te bouwen, dit is voor mij een lastig punt aangezien ik een vorm van autisme bij me draag. 

 

Mijn twee grootste hobbies zijn auto’s en tech. Van kinds af aan al een autogek, ben begonnen op mijn pc met een stuurtje met het “autorijden”. Heel wat uurtjes gespendeerd achter de pc in diverse simulatoren. 

Dat ik mijn rijbewijs mocht halen was ook een van mijn grootste mijlpalen, een paar dagen na mijn 18e verjaardag had ik daarom ook het roze pasje al binnen. Inmiddels alweer 5 jaar in het bezit en ik blijf het fantastisch vinden! 😁

Tevens is tech ook een hobby van me, mijn pc is zelfgebouwd en ik ben ook een gadgetfreak. Bijvoorbeeld mijn iPhone “moet” ieder jaar vernieuwd worden (alhoewel ik de upgrade dit jaar overgeslagen heb:stuck_out_tongue_winking_eye: ).

 

Mochten jullie nog vragen hebben, stel ze gerust!

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Welkom Nick.

Reputatie 2
Badge

Welkom Nick.

Dankjewel Floris! :-)

Reputatie 6
Badge +9

Welkom Nick! Jij hebt je rijbewijs wel heel snel gehaald, zeker met lessen begonnen zodra je kon? Aan je foto te zien rij je niet alleen in Nederland, in welk land was je daar?

Reputatie 2
Badge

Welkom Nick! Jij hebt je rijbewijs wel heel snel gehaald, zeker met lessen begonnen zodra je kon? Aan je foto te zien rij je niet alleen in Nederland, in welk land was je daar?

Dankje! Ik ben begonnen met rijles toen ik 17 werd en mijn examen gepland na mijn 18e verjaardag.

Klopt, heb al een aantal roadtrips gemaakt met de auto, de foto is omgeving Oostenrijk!

Reputatie 6
Badge +11

Welkom :) 

 

Hier nog een Tech freak. 

 

Inmiddels niet zoveel meer bezig dan eerder maar dat komt omdat ik vind dat de ontwikkelingen een beetje stil liggen met telefoons en  processors,

 

 

Doe je toevallig dan ook aan gaming met de zelfgebouwde computers? 

 

 

Reputatie 2
Badge

Ik heb ook een vorm van autisme 👍👍😇😇

Reputatie 6
Badge +9

Welkom Nick! :)

 

Wat is de mooiste omgeving waar je ooit gereden hebt? Of is dat toch wel die omgeving in Oostenrijk op je foto?

Hey Nick!

Welkom en leuk dat je je voorstelt :blush: Ik hoop dat je hier op het platform leuke contacten mag opdoen!

Leuk dat je zo met je auto op roadtrip gaat! Ik houd er ook wel van, lekker roadtrippen en op avontuur gaan, nieuwe plekken ontdekken of juist mooi door de natuur een route zoeken! Alleen dan wel op de motor :wink: .  Hoeveel KM rijdt je per jaar ongeveer denk je? 

 

Reputatie 2
Badge

Door tijdsgebrek een tijdje niet actief geweest, ik zal nog even op jullie reageren. 

@Nick altijd goed! 😁 gamen doe ik ook, maar niet zo veel meer. Het gene wat ik voornamelijk speel zijn simulatoren, zoals Euro Truck Simulator 2, OMSI2 of soms ook Minecraft. En jij?

 

@Melissa mooiste omgeving is toch wel Oostenrijk van de foto inderdaad! Het uitzicht was echt adembenemend en we hadden ook geluk dat het zulk helder weer was!


@Rochella dankjewel! Op de motor lijkt me ook wel een mooie ervaring, dan zoek je juist de leuke alternatieve routes op! 😊

Afgelopen jaar heb ik meer dan 30.000 km gereden waarvan slechts een klein deel woon-werkverkeer is. 🙈