Hi allemaal!
Waarschijnlijk heeft een groot gedeelte van jullie mij wel eens voorbij zien komen. Zo niet; leuk om kennis te maken en welkom bij mijn topic! Leuk dat je interesse toont door dit topic te lezen.Â
Ik ben Naomi, 24 jaar en kom uit de omgeving van Rotterdam.Â
In het dagelijks leven ben ik werkzaam als woonbegeleider. Superleuk, maar in de afgelopen jaren merk ik dat ik vaak de jongste op de werkvloer ben en wat sociaal contact met mensen van mijn eigen leeftijd mis.Â
In mijn vrije tijd ben ik geregeld te vinden bij een concert. Zo staan o.a. Coldplay, Harry Styles, Louis Tomlinson & Lewis Capaldi op de planning. Dit zijn de wat grotere namen. Ik vind het ook leuk om de wat minder bekende artiesten te leren kennen en mijn smaak uit te breiden.Â
Verder heb ik altijd mijn camera bij mij als ik op pad ga. Ik vind het geweldig als het gaat om fotograferen. En heb ik mijn liefde voor verhalen schrijven weer teruggevonden door in te loggen op een site waar ik jaaaaaren geleden actief was.Â
Als allerlaatst ben ik het afgelopen jaar wat meer begonnen met reizen. Dit jaar staan er ook weer wat reizen op de planning, want uiteindelijk zou ik het leuk vinden om op latere leeftijd te kunnen zeggen wat van de wereld gezien te hebben.Â
Mochten mensen op een leuke afstand wonen en eveneens op zoek zijn naar nieuwe contacten dan hoor ik dat graag! Zou het leuk vinden om wat activiteiten te ondernemen😊
Het mag natuurlijk ook gewoon een goed gesprek via deze weg zijn voor de mensen die verder uit de buurt wonen.Â