Megan 20 omgeving Breda

  • 13 December 2022
  • 4 reacties
  • 195 × bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoihoi allemaal! Ik ben Megan, ik ben 20 jaar oud en woon in omgeving Breda. 

De laatste tijd merk ik dat ik meer behoefte heb aan sociaal contact. Veel vriendschappen van de middelbare school zijn verwaterd en door persoonlijke omstandigheden heb ik op mijn vervolgopleiding niet veel nieuwe mensen leren kennen. Nu ik alles weer aan het oppakken ben merk ik dat ik het toch wel mis om meer mensen te hebben waarmee je gewoon gezellig kunt kletsen of mee kunt afspreken.Ik kwam dit toevallig tegen en dacht oke kan het altijd proberen. Dus bij deze! 

Over mijn interesses. Ik vind het heerlijk om in de natuur te zijn, kan oprecht heel blij worden van een mooie zonsondergang of een wandeling in het bos.  Maar vind het daarnaast ook gewoon heel gezellig om op het terras te zitten of een avondje te gaan stappen. 

​Voel je vooral vrij om hieronder te reageren of een om te sturen als je interesse hebt om te kletsen! Wie weet wordt het wel een hele fijne vriendschap :) 

​​​

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Hey hey megan welkom! 

Wat goed van je dat je op deze manier gaat proberen om aan nieuwe vrienden te komen 

Je mag me een berichtje sturen als je wilt ! 

Reputatie 7
Badge +12

Welkom, leuk dat je je voorstelt! 

Reputatie 3
Badge +4

Hey Megan,

 

welkom, ikzelf woon in Etten-Leur, voel je vrij om mij te contacten

Reputatie 3
Badge +4

Hoi Megan, leuk dat je je voorstelt!

Wat jammer dat je vriendschappen van de middelbare school bent verloren en ook vervelend om te horen dat het nu op je vervolgopleiding niet zo goed lukt om vrienden te maken. Hopelijk komt dat nog!

Ik kan mij zeker vinden in de interesses die je noemt! Heb je een favoriete plek waar je de zonsondergang mooi kan aanschouwen? Wandelen in het bos is ook lekker rustgevend :). Naar wat voor dingen ga je als je op stap gaat? 

Stuur ook gerust een DM als je dat fijner vindt.