Luca 17 omgeving Utrecht

  • 30 January 2023
  • 14 reacties
  • 320 × bekeken

Hoi, ik zal mij even voorstellen. Ik ben Luca, ben 17 jaar en ik woon in omgeving Utrecht. Ik ga op dit moment niet naar school en zie daardoor niet altijd veel mensen. Het lijkt mij daarom leuk om wat nieuwe vrienden in omgeving Utrecht te maken. Mijn hobby's zijn muziek maken, sporten en gewoon creatief bezig zijn. Verder hou ook veel van films. 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

14 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Heey luca ik ben amber 23 jaar ik woon ook in utrecht :)

Nice! Ik woon niet in Utrecht zelf, maar in een dorpje vlakbij 

Reputatie 4
Badge +8

Awh @Luca_W  ja ik in nieuwegein :)

Reputatie 4
Badge +4

Hee welkom!!

leuke hobby's! Heb zowat dezelfde haha, wat voor sport doe je? 

Op dit moment doe ik geen sport, maar wil het wel weer gaan doen. Zit te denken om te gaan fitnessen. Maar heb heel lang gekorfbald en hou ik veel van balsporten en racketsporten. En jij?

Reputatie 3
Badge +4

Welkom Luca!

 

Leuk dat je je hebt voorgesteld. 
Ik woon zelf ook in omgeving van Utrecht, “in een dorpje”.

Nice, ken je toevallig Odijk? Is vlakbij Driebergen en Zeist. Daar woon ik

Reputatie 3
Badge +4

Daar heb ik weleens eerder over gehoord. Zelf woon ik niet aan die kant.

Reputatie 4
Badge +4

Op dit moment doe ik geen sport, maar wil het wel weer gaan doen. Zit te denken om te gaan fitnessen. Maar heb heel lang gekorfbald en hou ik veel van balsporten en racketsporten. En jij?

Zit zelf op de sportschool en doe aan krachttraining 💪🏼 Echt heerlijk om op die manier je hoofd leeg te maken of frustraties weg te sporten haha, zeker aan aanrader!

Nice!

Badge +1

Hoii luca welkom.

Ik ben Arielle 17 jaar en woon ook in Omgeving Utrecht. Mijn hobby js ook muziek en een beetje creatief bezig zijn.

 

Hey Arielle, klinkt nice! Wat voor muziek maak je?

Badge +1

Ik zing

 

Nice!