Lianne stelt zich voor

  • 1 November 2022
  • 5 reacties
  • 220 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Heyy ik ben Lianne tijdje afwezig geweest hier oeps 

Ik merk dat het weer lastiger wordt deze dagen om af te spreken met vrienden of om me überhaupt ergens toe zetten. Ik zoek iemand waarmee ik gezellig kan praten of een wandeling mee kan maken, af en toe een terassje vind ik ook leuk om te doen. 

Zelf vind ik het erg lastig om een gesprek te starten en/of te leiden, na een tijdje (wanneer ik me op me gemak voel) zal ik zeker wel een gesprek proberen te starten haha.

Mijn hobby's zijn dus: Wandelen, kletsen en terassjes pakken of ergens een drankje doen.

Berichtjes zijn welkom :)


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Hey welkom 

Waar kom je vandaan ? 

Mocht je willen chatten 

Altijd welkom!!

Hoihoi mijn naam is Mathilde en ik ben 19 jaar oud. Ik woon vlak naast Rotterdam. Het lijkt me leuk om een keer te chatten om elkaar zo te leren kennen.

Als je interesse hebt zie ik vanzelf wel een reactie!

Groetjesss

Badge

Hoi Lianne!

Wat een lieve kat heb jij op je foto staan :)

Mocht je een praatje willen maken mag je me altijd een berichtje sturen.

Mijn hobby's zijn ook wandelen (!), lezen (vaak Engelse boeken), creatief bezig zijn, muziek luisteren/naar concerten gaan, films & series kijken en met onze kat spelen/knuffelen (en momenteel ook proberen trucjes aan te leren haha)

 

 

Reputatie 5
Badge +7

Hi. Ik herken mij in wat je schrijft. Je mag mij altijd een berichtje doen als je wilt praten

Reputatie 7
Badge +10

Hee 

Hellemaal niet erg dat je even weg was! juist nog leuker en vooral goed dat je bent terug gekomen, toch?

 

Ik heb je een dm gestuurd =)